śruba od vnt golf iv AHF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
śruba od vnt golf iv AHF
Co do palnika to owszem, niektórych muszli turbo nie da się bez niego zdjąć. Ostatnio nawet musieliśmy go ponownie użyć by tę muszlę gorącą ponownie założyć bo bez podgrzania nie chciała się ponownie osadzić. krissMK4, lepiej przekalkuluj co Ci się bardziej opłaci finansowo i czasochłonnie : zakup kolektora z muszlą czy opłata dla kogoś kto będzie starał się usunąć ułamaną śrubę. Niedawno przechodziłem podobny problem z zerwanymi dwiema śrubami w gniazdach muszli zimnej od turbo z silnika BRD. Dzwoniłem, jeździłem i szukałem przez tydzień czasu ślusarza, który by się tego podjął bo największy problem polegał na rozwierceniu stalowych ułamanych śrub w miękkim aluminiowym materiale z jakiego jest odlana muszla zimna. Znalazłem tylko jednego ślusarza, który się tego podjął 30 km od mego miejsca zamieszkania ale zrobił to fachowo bo miał konkretny sprzęt i za cenę 30 złotych. Inaczej musiałbym szukać muszli z turbo z BRD a z tym byłby jeszcze większy problem.
śruba od vnt golf iv AHF
palniczkiem ładnie by nagrzal i bierze sie srubokrecik maly. Stuka sie mlotkiem w ta srubke poprzez ten srubsztyk i ładnie powina sie srubka naciać oraz poluzować. Sporo srub tak odkrecilem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
śruba od vnt golf iv AHF
temat już rozwiązany , pan tokarz odstawił kawał dobrej roboty wygląda jak ori , a było rozwiercane i gwintowane , twierdził że niema siły żeby to wykręcić było tak przegrzane
wiec nic innego jak temat do kosza
wiec nic innego jak temat do kosza
śruba od vnt golf iv AHF
niestety to częsta niespodzianka przy odkręcaniu geometrii , te wredne śrubki często sa tak zapieczone ,że jest z nimi problem . Pozostaje tu raczej tylko wiercenie ,ale to też nie jest łatwe .Trzeba mieć dobre wiertło i dobrze się wycentrować . Kolektor musi być dobrze przymocowany ,aby woercić możliwie jak nejlepiej w osi śruby . Ogólnie nie jest to łatwy temat do zrobienia i wymaga cierpliowści .W ostateczności jak się spieprzy można jeszcze zastosować wkładki (sprężynki) do regeneracji gwintu . Jeśli nie dasz już rady to pisz na PW ,może znajdę jakiś kolektor dla Ciebie ........
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2012 23:22 przez EMP-TURBO, łącznie zmieniany 1 raz.
EMP-TURBO
TURBOSPRĘŻARKI
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK
http://www.emp-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
TURBOSPRĘŻARKI
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK
http://www.emp-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
śruba od vnt golf iv AHF
EMP-TURBO, kolego to turbo już lata u mnie w samochodzie tak jak pisałem wyżej ze temat rozwiązany , ale dziękuje za zainteresowanie jak by kiedyś padła to z twojego podpisu wiem gdzie się zgłosić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości