GTB2260 bez wydechu

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

GTB2260 bez wydechu

Post autor: Dario84 » pn lip 23, 2012 07:59

Ja dodam tylko tyle że u mnie były wtedy okolice 240KM realnie, nic w mocy mi nie uciekło od czasu pomiaru, także 220-230 KM powinno być bez problemu.

Źle pomiary wychodzą tylko haldexów, quattro audi wychodzi prawidłowo, pewnie ma to jakiś związek z tym że 4m to nie jest stały napęd na 4 koła, wszystkie dane wpisane do programu są prawidłowo.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

KRISMIKOLOW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pn sty 11, 2010 14:38
Lokalizacja: Mikołów

GTB2260 bez wydechu

Post autor: KRISMIKOLOW » pn lip 23, 2012 19:37

Ciekawe dlaczego. No cóż trzeba będzie zmierzyć na innej hamowni kiedy :D



farmer91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 03, 2010 12:48
Lokalizacja: Oborniki
Kontakt:

GTB2260 bez wydechu

Post autor: farmer91 » wt lip 24, 2012 22:47

nie wiem czy to będzie mądre, ale czy nie można na sam pomiar wykręcić wał napędowy od skrzyni od dyfra i robić pomiar jak zwykłej ośki?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

GTB2260 bez wydechu

Post autor: Dario84 » śr lip 25, 2012 01:08

musiał byś zdemontować wał, haldex i poloski tylne, może wtedy by to zadzialalo


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

GTB2260 bez wydechu

Post autor: toffic » śr lip 25, 2012 08:40

Albo prościej odpiąć pewien czujnik :smoke:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

GTB2260 bez wydechu

Post autor: Dario84 » śr lip 25, 2012 11:16

akurat odpiecie tego czujnika nic Ci nie da na drodze :-)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

KRISMIKOLOW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pn sty 11, 2010 14:38
Lokalizacja: Mikołów

GTB2260 bez wydechu

Post autor: KRISMIKOLOW » śr lip 25, 2012 21:05

Był wypięty bezpiecznik. Wpadliśmy na to :jezor:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

GTB2260 bez wydechu

Post autor: Dario84 » czw lip 26, 2012 07:51

Wypięcie bezpiecznika nic nie spowoduje, dlatego że tył załącza się dopiero po uślizgu przednich kół, wypięcie bezpiecznika spowoduje tylko tyle że tył się nie załączy po uślizgu przodu.

Żeby shamować na drodze haldexa tak jak ośkę trzeba było by zdemontować co najmniej elementy które dostają napęd ze skrzyni i z tylnich kół czyli wał i półośki tylne, oczywiście później zważyć samochód żeby znać dokładną wagę bez półosiek i wału.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

GTB2260 bez wydechu

Post autor: cowboy » czw lip 26, 2012 08:27

Dario84 pisze:Żeby shamować na drodze haldexa tak jak ośkę trzeba było by zdemontować co najmniej elementy które dostają napęd ze skrzyni i z tylnich kół czyli wał i półośki tylne, oczywiście później zważyć samochód żeby znać dokładną wagę bez półosiek i wału.
a co przeszkadza kręcący się wał czy tylne połośki ?
to powinno być uwzględnione jako straty w napędzie, opory tychze elementów powinny skrócić wybieg po wysprzegleniu, czyli zwiększyc opory toczenia...
czy w praktyce to nie działa i dynomet pokazuje pogode ? ;)

na stacjonarnej hamowni wał się kręci i po prostu zwiększa straty w napędach...



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

GTB2260 bez wydechu

Post autor: Dario84 » czw lip 26, 2012 08:35

cowboy, w teorii jest oczywiście jak mówisz, w praktyce jest inaczej, z jakiegoś powodu źle są liczone straty na poloskach, samym haldexie, wale i przekładni katowej. Co ciekawe quattro że stałym napędem wychodzi prawidłowo. haldex może też by wyszedł dobrze jak była by możliwość spięcia na sztywno tylu z przodem.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: GTB2260 bez wydechu

Post autor: toffic » czw lip 26, 2012 09:30

Dario84 pisze: w teorii jest oczywiście jak mówisz, w praktyce jest inaczej, z jakiegoś powodu źle są liczone straty na poloskach, samym haldexie, wale i przekładni katowej. Co ciekawe quattro że stałym napędem wychodzi prawidłowo. haldex może też by wyszedł dobrze jak była by możliwość spięcia na sztywno tylu z przodem.
Dziwne rzeczy opowiadasz, jakoś mi wychodzi dobrze. Tylko ja nie wypinam bezpiecznika :chytry:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

GTB2260 bez wydechu

Post autor: Dario84 » czw lip 26, 2012 10:19

toffic, a jak to sprawdzales że masz dobrze? Nam już w 3 samochodzie wyszły podejrzane wyniki, wszystko haldex, odpinanie bezpiecznika nic nie zmienia na pomiarze, sprawdzone.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

GTB2260 bez wydechu

Post autor: cowboy » czw lip 26, 2012 11:41

Dario84 pisze:z jakiegoś powodu źle są liczone straty na poloskach, samym haldexie, wale i przekładni katowej
przyszła mi do głowy karkołomna teoria że zaraz po wysprzęgleniu kręcący sie wał i półosie maja jakąś bezwładnośc i działaja przez chwilę jak koło zamachowe ;)

wtedy straty przy koncu pomiaru (wysokie rpm gdzue jest moc max) byłby ciut mniejsze niz w rzeczywistości i finalna moc mniejsza

wiem że troche naciągane ale moze cos w tym jest ;)



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

GTB2260 bez wydechu

Post autor: Dario84 » czw lip 26, 2012 14:25

cowboy, chyba zbyt naciągane :), według mnie ma to bezpośredni związek z tym że przy napędzaniu moc jest przekazywana tylko na przednią oś, a straty mierzone na całym napędzie tak jakby był w trybie zasprzęglania.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości