Mrugająca kontrolka świec żarowych :-(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt maja 02, 2006 18:02

a sprawdzales opornosc tego wtrysku sterujacego ? moze to nie cewka jest w nim zwalona lecz gdzies po drodze ? opornosc sprawnego wtryskiwacza sterujacego to 90-110 ohm,
poroponuje sprawdzic jeszcze w kostce tam gdzie laczy sie przewod od wtrysku sterujacego, zobacz dokladnie obie kostki meska i zenska poruszaj kabelkami czy ktorys nie jest naderwany albo zasniedzialy,



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt maja 02, 2006 19:06

Razal pisze:OK będe wdzięczny - pozdroo :kufel: dla Ciebie ;)
Razal sorki ale zapomnialem ze mam rozbite auto ktore stoi nascie km ode mnie.. jesli masz mozliwosc zrobienia fotek wtryskow chetnie pokaze o co biega, ewentualnie moze jutro bede przy aucie to pstrykne. Cierpliwosci prosze :pub:

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » wt maja 02, 2006 20:33

Gitner pisze:
Razal pisze:OK będe wdzięczny - pozdroo :kufel: dla Ciebie ;)
Razal sorki ale zapomnialem ze mam rozbite auto ktore stoi nascie km ode mnie.. jesli masz mozliwosc zrobienia fotek wtryskow chetnie pokaze o co biega, ewentualnie moze jutro bede przy aucie to pstrykne. Cierpliwosci prosze :pub:

Pozdro
Gitner
Gitner - faktycznie - ja też zapomniałem ;) - a jak idą prace z Twoim bolidem ?? Jak będe miał fotki wtrysków to prześle Ci linka do nich - pozdroooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Jacek Norek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt maja 02, 2006 20:15
Lokalizacja: Gomunice

Post autor: Jacek Norek » wt maja 02, 2006 20:53

hej nie mogę załączyć kimy czy ktos ma schemat glf 3 tdi z klimą?


123456

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » wt maja 02, 2006 21:06

Jacek Norek pisze:hej nie mogę załączyć kimy czy ktos ma schemat glf 3 tdi z klimą?
Czujnik na osuszaczu do sprawdzenia :hmm: Może być walnięty i nie załącza kompresora :grin:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt maja 02, 2006 21:23

Razal pisze:Gitner - faktycznie - ja też zapomniałem ;) - a jak idą prace z Twoim bolidem ?? Jak będe miał fotki wtrysków to prześle Ci linka do nich - pozdroooo :pub:
Moj bolid stoi i czeka.. w piatek byl rzeczoznawca z PZMotu.. ogladal, popstrykal, zanotowal wszystko co mowilem, powiedzial ze naprawa wyjdzie kilka tysiecy.. czekam na jego wypiski i mam sie udac na przeglad w celu potwierdzenia usterek.. lipa.. za dlugo to trwa..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » wt maja 02, 2006 21:53

Gitner pisze:
Razal pisze:Gitner - faktycznie - ja też zapomniałem ;) - a jak idą prace z Twoim bolidem ?? Jak będe miał fotki wtrysków to prześle Ci linka do nich - pozdroooo :pub:
Moj bolid stoi i czeka.. w piatek byl rzeczoznawca z PZMotu.. ogladal, popstrykal, zanotowal wszystko co mowilem, powiedzial ze naprawa wyjdzie kilka tysiecy.. czekam na jego wypiski i mam sie udac na przeglad w celu potwierdzenia usterek.. lipa.. za dlugo to trwa..

Pozdro
Gitner
To na Majóvwke chyba nie pojedziesz swoim Mk3 :( - wiem co to znaczy - zanim autko się wyceni - naprawi - i wogóle - generalnie współczuje :hmm:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Jacek Norek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt maja 02, 2006 20:15
Lokalizacja: Gomunice

Post autor: Jacek Norek » śr maja 03, 2006 05:46

tk myślałem o tym pewnie w celu potwierdzenia mozna go zmostkować ...ale do tego przydałby się schemat sam czujnik ma 4 styki


123456

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » śr maja 03, 2006 09:20

Jacek Norek pisze:tk myślałem o tym pewnie w celu potwierdzenia mozna go zmostkować ...ale do tego przydałby się schemat sam czujnik ma 4 styki
Tak 4 styki - któreś dwa złączone ze sobą powodują załączenie kompresora :bigok:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Jacek Norek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt maja 02, 2006 20:15
Lokalizacja: Gomunice

Post autor: Jacek Norek » śr maja 03, 2006 18:06

Nie powodują-psikus!!! Podłączyłem sprzęgło i wentylatory na krótko, posiedziłem w przyjemnym chłodzie i tyle na dzisiaj. :(


123456

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » śr maja 03, 2006 18:47

Jacek Norek pisze:Nie powodują-psikus!!! Podłączyłem sprzęgło i wentylatory na krótko, posiedziłem w przyjemnym chłodzie i tyle na dzisiaj. :(
A włączony przycisk AC był ?? jak sprawdzałeś ?? może jakiś przekaźnik bezpiecznik ....

U mnie był uwalony czujnik na osuszaczu i nie załączał kompresora - jak dwa styki złączyłem ze sobą to klima chodziła nonstop - wymieniłem czujnik razem z osuszaczem i jest OK ... Szukaj dzielnie dalej przyczyny... Powodzenia :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw maja 04, 2006 15:29

Razal pisze:Gitner - o którą śrubę chodzi ?? na tym wtrysku
W aucie nie bylem ale znalazlem fotke
Obrazek
chodzi o ta srube ktora jest przykrecony przewod wtryskowy do wtryskiwaczy, po kolei poluzowalem te sruby na wlaczonym silniku.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

BIGkiller
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 21:30
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: BIGkiller » czw maja 04, 2006 15:37

Pięknie dziekuje wszystkim za pomoc :-) Wymieniłem wtrysk sterujący i wszystko jest cacy :-) Okazało się że to wina zakichanego kabelka który był nadłamany przy samym wtryskiwaczu (zanikający impuls) więc niezabardzo dało się to "naprawić". Teraz przynajmniej mam dodatkowy komplet wtrysków :-) Jakby ktoś potrzebował wtryskiwacze do 1Z (bez sterującego) to pisać :-) Aha a poprawna oporność na sterującym to na 100% 80-120 ohm a nie tak jak ktoś pisał 90-110. Zródło katalog BOSHA oraz autodata 2005...
POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » czw maja 04, 2006 17:29

Gitner pisze:
Razal pisze:Gitner - o którą śrubę chodzi ?? na tym wtrysku
W aucie nie bylem ale znalazlem fotke
[url=http://img340.imageshack.us/img340/3786 ... 1vh.th.jpg]Obrazek[/URL]
chodzi o ta srube ktora jest przykrecony przewod wtryskowy do wtryskiwaczy, po kolei poluzowalem te sruby na wlaczonym silniku.

Pozdro
Gitner
Gitner - WIELKIE Dzięki - :kufel: dla Ciebie

Pozdroo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości