pewnie ona nie jest wcale duża
a co do czujnika stukowego to jak jest stukowe to on cofa i dalej powinno być ok?
czyli sam stuk nie powinien trwac długo, max kilka sekund, natomiast jak trwa długo to nie bedzie to wina żle ustawionego zapłonu.
Dziś sprawdze jeszcze stary soft na zapłonie na 5 i na 4 st.
STUKOWE PORAZ N-ty
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
STUKOWE PORAZ N-ty
cofnołem na 4 st i nadal stuka, kurde albo ja tyle czasu jeździłem z kopnietym softem albo to sie pojawiło
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
STUKOWE PORAZ N-ty
Marszall jesli wszystko co zrobiles jest prawdą i dalej to nie przynioslo efektu to ewidentnie masz skopany soft. Ktoś przesadził z zapłonem na dole i stuka. Być może ktoś ten soft robil dla silnika z niższą kompresją i wtedy bylo ok? Ja już nie widzę innej mozliwosci.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
STUKOWE PORAZ N-ty
ok narazie zatem bede walczył na innych softach
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości