[TDI] Wtrysk sterujacy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

[TDI] Wtrysk sterujacy

Post autor: JohnyWalker » pt sty 06, 2012 17:15

Nie masz obojętne jakiego wtrysku na podmiane?może być zwykły



damian19902612
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:22
Lokalizacja: wrocław

Re: [TDI] Wtrysk sterujacy

Post autor: damian19902612 » pt sty 06, 2012 17:23

Niestety nie mam zadnego wtrysku,i nie wiem czy jest sens zmieniac sterujacy byc moze juz nastawnik nie domaga.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[TDI] Wtrysk sterujacy

Post autor: munior » pt sty 06, 2012 17:48

damian19902612 pisze:nie wiem czy jest sens zmieniac sterujacy byc moze juz nastawnik nie domaga.
Nastawnik ,nastawnikiem ,ale jak sterujący jest niesprawny ,co jak twierdzisz stwierdził Solskier ,to trzeba go wymienić ...a nie zastanawiać się czy to ma sens :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

damian19902612
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:22
Lokalizacja: wrocław

[TDI] Wtrysk sterujacy

Post autor: damian19902612 » pt sty 06, 2012 19:15

a w 1992 roku byly montowane jeszcze wtryski jednosprezynowe ? jakie jest ich oznaczenie?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[TDI] Wtrysk sterujacy

Post autor: munior » pt sty 06, 2012 21:48

damian19902612 pisze:a w 1992 roku byly montowane jeszcze wtryski jednosprezynowe ?
Tak ,w pierwszych tdi były
damian19902612 pisze:jakie jest ich oznaczenie?
A kto to wie ,jak to rzadki przypadek żeby ktoś je jeszcze posiadał(ja widziałem raz ,na kilkadziesiąt starszych audi na boschu ) ,poza tym
po co ci oznaczenie :bajer: gołym okiem widać ze są kilka centymetrów niższe ,i sterujący wystaje tyle ,ile w dwusprężynkowych normalny .Zakładaj komplet dwusprężynkowych i nie komplikuj sobie życia :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

damian19902612
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:22
Lokalizacja: wrocław

[TDI] Wtrysk sterujacy

Post autor: damian19902612 » pt sty 06, 2012 23:00

no tak dwusprezynowe 216 byly by okej :grin: to bedzie jedno sprezynowy? Obrazek



JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

[TDI] Wtrysk sterujacy

Post autor: JohnyWalker » pt sty 06, 2012 23:37

To kupuj komplet wtrysków i po kłopocie.



damian19902612
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:22
Lokalizacja: wrocław

[TDI] Wtrysk sterujacy

Post autor: damian19902612 » sob sty 07, 2012 00:47

Komplet AFN mozna juz kupic za okolo 400 zl tylko zeby jakies dobre kupic , no i plus przewody.



JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

[TDI] Wtrysk sterujacy

Post autor: JohnyWalker » ndz sty 08, 2012 02:02

Ja mam w dobryma stanie AFN nie lejące i 216-tki,które przejeździły kilka km,bo potem był plan na większe,a w tej chwili brak gotówki i powrót do serii:)



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

[TDI] Wtrysk sterujacy

Post autor: Baryla » ndz lip 14, 2013 23:09

Nie będę zakładał nowego tematu tylko napisze tutaj. Sprawa wygląda następująco, silnik dobrze rozgrzany, chce dobrze wystartować i nagle przy ~3tyś obrotów brak mocy, dziwny dźwięk z wydechu (tak jak by farfolenie), brak mocy, kupa dymu z wydechu, wpinam drugi bieg chwila zmulenia i nagle jest moc i spokojnie do 5tyś na 5 biegu ciągnie. Problem też występuje gdy np na 3 biegu przy 3-4tyś odpuszczę gaz i naglę go wcisnę to też na chwilę się zmuli, zakopci całą okolice, przyfarfoli i pójdzie ładnie :) Czy objawy podchodzą pod wytrysk sterujący? Aktualnie w aucie siedzi dół z AVF + góra z vp, ale takie same objawy miałem na seryjnym dole z AGR. Kolejnym kłopotem było to że auto wystrojone na dawce 4,2mg po około 3tyś od programu zaczęło szarpać wyższych biegach podczas równej jazdy. Gdy zdejmowałem nogę z gazu lub dodawałem na maxa nie byo szarpania. Pomogło zdjęcie dawki na ~5,8mg.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości