Przegrzewa się silnik.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przegrzewa się silnik.
parownik jest z reguły wpinany w węże do nagrzewnicy a ta chodzi zarówno na małym jak i dużym obiegu, więc otwarcie termostatu wiele tu nie zmienia. Nie powinien zamarznąć i powinno grzać czy termostat się otworzy czy nie. Albo padła ci pompa wody i płyn nie krąży w układzie, albo masz problem z odpowietrzaniem i po tym jak się zagotował gdzieś masz powietrze i płyn także nie krąży. Miałem też podobną sytuację przy padniętej uszczelce pod głowicą. Najpierw siadało ogrzewanie i znikało trochę płynu, jak dolałem było ok i tak przez pewien czas. W końcu jak się tylko odpaliło to ogrzewanie zaraz znikało, parownik zamarzał i tyle było jazdy. Zobacz też czy masz dobrze założony pasek na pompie wody (ma iść pod kołem pompy) bo da się założyć odwrotnie i potem są jaja z odpowietrzeniem.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Przegrzewa się silnik.
wymiana pompy nic nie dala , dalej sie przegrzewa. jednak uszczelka pod glowica bedzie.
Przegrzewa się silnik.
potrzebuje jeszcze wiedziec jakim momentem dokrecac sruby glowicy w tym golfie. silnik 1.8 90km z 94 roku
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Przegrzewa się silnik.
1 etap 40nm etap drogi 60nm etap trzeci 90 stopni i czarty stopien tez 90 stopni. Radze wymienic szpilki glowicy na nowe
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Przegrzewa się silnik.
zacznij odsrodka i stopniowo na zewnatrz w jedna i druga strone
a tu masz prawidłowy schemat dokręcania
a tu masz prawidłowy schemat dokręcania
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Przegrzewa się silnik.
ja mialem termostat made in fance szajs zalozylem made in gemany 0 problemow.kup niemiecki temostat teaz produkuje sie chine
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości