TUTAJAdamG1972 pisze:Witam Wszystkich chciałem się przywitać w miejscu gdzie są powitania ale nie mogę go znaleźć
kolejny raz widzę że engine of the year nie jest taki super jak go zachwalali
Moderatorzy: jhosef, doggie, VIP
TUTAJAdamG1972 pisze:Witam Wszystkich chciałem się przywitać w miejscu gdzie są powitania ale nie mogę go znaleźć
Tak, za każdym razem miałem to wpisane. Ostatni raz 15.02.2012 podczas sprawdzenia przed końcem gwarancji.jhosef pisze:MichalWit, na zgłoszeniach serwisowych/kwitach przyjęcia na seriws miałeś to wpisane o trzęsieniu?
racja, po stokroć wolę wolnossące jednostki choćby w koreańczykachzajac pisze: A z drugiej strony niezły babol te silniki
MichalWit I jak zakończyła się sprawa Twojego silnika, znacz może przyczynęMichalWit pisze:Niestety i mnie spotkał dzisiaj przykry problem. Sprawa dotyczy Golfa VI TSI 1.4 160. Padł silnik. Objawy typowe dla charakterystycznej usterki kończącej sie wymiana silnika. Gwarancja skończyła sie 3 dni temu, tj. 26.02.2012.
Co radzicie? Jak rozmawiać z ASO?
a czy w Skodach kiedyś ( np. w okresie kupna Twojego egzemplarza) nie był montowany 2.0 (T)FSI pod nazwą TSI - czyli ten silnik na pasku? czy od początku ten sam silnik co w golfa gti - 2.0 tsi na jakże trwałym łańcuszku...mahe76 pisze:Witam,
Jakieś 3 miesiące temu padł łańcuch rozrządu w aucie co zaskutkowało
uszkodzeniem całego silnika (tłoki, głowica). W momencie awari auto miało niecałe 60.000
przebiegu. Auto ma łańcuch rozrządu nie pasek!
Uszkodzenie nastąpiło 9 miesięcy po gwarancji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości