AGU...węże dolotu

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

Re: AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » czw lis 15, 2012 19:27

A więc wymieniłem te węże nie wiem czy nie są za małe średnica wewnetrzna 3.2 sądzę że powino być z 4-5 mm ???
Jakis czas temu padł mi moduł zapłonowy,wymieniłem na używany.
I znowu coś sie porpbiło bo na wskaźniku bieg jałowy pokazuje -0.8 a na pełnym gazie max to 0.4 Bara


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
louderr_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
Lokalizacja: Biłgoraj

AGU...węże dolotu

Post autor: louderr_88 » czw lis 22, 2012 16:08

czekam na odpowiedz bo mam taki sam problem.... przez jakiś czas mi przeładowywało turbo, potem zlokalizowałem nieszczelność i wyeliminowałem ale od tej pory max doładowywanie to 0.4b


Obrazek
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

AGU...węże dolotu

Post autor: szpieg » pt lis 23, 2012 09:44

zrób mała spowrotem małą dziurke w miejscu nieszczelnosci (podejrzewam ze N75, weżyk prowadzący do tipa) bedzie boost jak nigdy :D
poza tym, w ktorym miejscu masz czujnik zamontowany ?


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » wt lis 27, 2012 02:36

Ja wyczyściłem N75 ale w przyszłości wpadnie nowy,i wymieniłem na nowy DV i wszystko wróciło do normy :) odkąd mam to auto to jeszcze nigdy tak nie przyspieszało :hmm:


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
louderr_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
Lokalizacja: Biłgoraj

AGU...węże dolotu

Post autor: louderr_88 » śr gru 05, 2012 12:46

czyli teraz ile pokazuje na zegarze 0,6b ??


Obrazek
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » śr gru 05, 2012 16:10

na biegu jałowym -0.8, wczesniej było -0.2 sprawcą był uszkodzony DV a na pełnym gazie 0.5 Bara,tylko że wskaźnik zaczoł trzeszczeć przy wyższym ciśnieniu i nie wiem czy jest sprawny :-(
przed tym jak zaczoł wydawać dziwne dźwieki było 0.6 Bara
Cholera tyle węży i zaworów że nie wiadomo co wymienić,może wskaźnik inny kupię?


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

Re: AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » czw mar 21, 2013 06:17

szpieg pisze:zrób mała spowrotem małą dziurke w miejscu nieszczelnosci (podejrzewam ze N75, weżyk prowadzący do tipa) bedzie boost jak nigdy :D
poza tym, w ktorym miejscu masz czujnik zamontowany ?
Szpieg gdzie tą dziurke zrobic?
Problem nadal tkwi hehe ładuje max 0.4-0.5 a podciśnienie -0.8 już nie wiem co z nim robić :kac:
louderr_88 a Ty ogarnołes temat?
Jeszcze jedna sprawa jak obejść N75 aby go sprawdzić??


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Koyot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr wrz 02, 2009 22:47
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Re: AGU...węże dolotu

Post autor: Koyot » czw mar 21, 2013 20:48

Podepnę się do tematu.. Też mam 1.8T AGU i odnosze wrażenie że jak na 150 km jakoś słabo ciągnie. Czytałem dużo na forum a tych weżykach, n75 itd... Komputer nic nie pokazuje, w niedługim czasie podjadę do znajomego elektryka i popytam o te logi dynamiczne.
Sandorr pisze:Ja wyczyściłem N75 ale w przyszłości wpadnie nowy,i wymieniłem na nowy DV i wszystko wróciło do normy :) odkąd mam to auto to jeszcze nigdy tak nie przyspieszało :hmm:
-jak wygląda to czyszczenie, wystarczy wymyć wewnątrz ten plastikowy trójnik wychodzący z zaworu czy jakoś to rezebrać??
-co to jest ten DV?


Wszędzie dobrze ale w VW najlepiej :)

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » pt mar 22, 2013 00:05

DV to Dump Valv zawór upustowy
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak masz taki dźwięk jak na filmie powyżej to z pewnością do wymiany(chyba że masz inny wkład od filtra albo stożek
Szczerze to nic nie ruszaj tylko najpierw zrób logi bo tak to nie wiadomo co wymienic....później wrzucisz Logi na forum i chłopaki Ci pomogą to odczytać
Ja wymieniałem wężyki wcześniej jakieś ale to chyba nic nie dało...teraz może na tygodniu też logi zrobię bo kolega ma sprzęt to zobaczymy


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Koyot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr wrz 02, 2009 22:47
Lokalizacja: GST
Kontakt:

AGU...węże dolotu

Post autor: Koyot » pt mar 22, 2013 00:27

Taki dzwięk u mnie nie występuje, a dolot ori. Więc jedno odpada. Może jutro podjadę ale coś grypa mnie łapie więc nie wiem jak to będzie.
Jeśli będzie wszystko ok, to rozwazam wywalenie kata (bo już 270kkm) , podobno pomaga. I do tego wymiana na N75 z audi serii S na zwiększenie doładowania. Niestety, na bardziej radykalne mody brak kasy.

Powodzenia przy dłubaniu :cool:


Wszędzie dobrze ale w VW najlepiej :)

Awatar użytkownika
Sandorr
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 840
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 16:21
Lokalizacja: Staszów,UK

AGU...węże dolotu

Post autor: Sandorr » pt mar 22, 2013 00:47

Może auta są ok tylo my wymagamy za dużo od tego silnika :hmm: wkońcu ta turbinka jest mała w Agutkach


Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Koyot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr wrz 02, 2009 22:47
Lokalizacja: GST
Kontakt:

AGU...węże dolotu

Post autor: Koyot » pt mar 22, 2013 00:59

Być może masz racje, sam już niewiem :kac: Szwagier mi mówi, że napewno sie przyzwyczaiłem i teraz mi mało. :hmm:
Chętnie przejechałbym sie innym 1.8T , tak dla porównania. No i fajnie byłoby autem wjechać na rolki, ciekawe co by wypluł...


Wszędzie dobrze ale w VW najlepiej :)

janich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz cze 24, 2012 22:37

AGU...węże dolotu

Post autor: janich » ndz mar 24, 2013 17:20

przerabialem tem temat jak twierdzilem ze moje 1.8t slabo idize .. kazdy mowil ze dobrze dobrze a mi czegos brakowalo ... zaczolem od zalorzenia wskaznika boost i wyszlo ze auto jest w trybie awaryjnym bo dmuchalo na turbo .025 bar,nastepnie zmienilem weze podcisnien bo nie byly pierwszej jakosci , zmienilem n75 i dodatkowo zamontowalem MBC no i po tym zabiegu auto nie jest juz w trybie awaryjnym a turbo dmucha 0.8 bar i jest naprawde bardzo zwinne do tego stopnia ze ins gazowa nie ogarnia :) musze jechac do gazownika by ja przestawil



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

AGU...węże dolotu

Post autor: szpieg » ndz mar 24, 2013 21:44

Za duzo powietrza, za mało paliwa to nie ogrania ..... nominalne cisnienie w AGU to 0,5 bar . Jak masz MBC to wypadałoby podciagnać też dawke paliwa (gazu)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości