marciiiin, powiem tak to jest mój temat o dużym spalaniu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=407508" onclick="window.open(this.href);return false; i wcześniej w przepustnicy nie było śladów oleju w filtrze też od kiedy zaczął więcej spalać zaczął rzucać nie przepalone paliwo z olejem do filtra i paliwo do oleju.Auto miało robione remont silnika przy 210 tys obecnie ma 290 oleju nic nie bierze , wymienili prowadnice wydechowe i uszczelniacze zaworowe i popychacze jak mnie pamięć nie myli , ale mech mi mówił że nie każdy golf ma problem z olejem w filtrze
marciiiin podeślesz fotkę jak to wygląda pod maską ?
Gasnące 1.4 16V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
Gasnące 1.4 16V
Jak EGR się zatnie na otwartym to odpalanie silnika to będzie masakra.
Do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa, egr (ew zaślepić).
Jak trudne jest odpalanie zawsze rano i musisz długo kręcić spróbuj taki bajer. Przekręć klucz jak pompka przestanie brzęczeć wyłącz poczekaj z 5 sekund i włącz znowu, poczekaj aż pompka znowu popracuje i tak z 5 razy. Zobaczysz czy silnik załapie za 1 razem czy nie.
Kumpel tak inne auto odpala bo chyba pompka pada a koszty spore, a że na LPG jeździ to byle odpalić.
Do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa, egr (ew zaślepić).
Jak trudne jest odpalanie zawsze rano i musisz długo kręcić spróbuj taki bajer. Przekręć klucz jak pompka przestanie brzęczeć wyłącz poczekaj z 5 sekund i włącz znowu, poczekaj aż pompka znowu popracuje i tak z 5 razy. Zobaczysz czy silnik załapie za 1 razem czy nie.
Kumpel tak inne auto odpala bo chyba pompka pada a koszty spore, a że na LPG jeździ to byle odpalić.
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości