spoko , pamietam ze na sr pisales cos zupelnie innego(odnosnie EGT) , dlatego utkwilo mi to jakos tak w glowie .
CYTAT 1 "720 stopni jest panowie przed turbo. Czujnik jest wkrecony w kolektor wydechowy na wyjsciu z 4cyl. poniewaz taka lokalizacja mi najbardziej odpowiadala. Poza tym ostatnio rogal stroil TT 1.8T od wowo i tam chyba bylo cos ok 850stopni przy mocy 41xPS wiec w czym problem? Nie kazde 1.8T musi miec kurewskie EGT jak bylo to u przemka gdzie zakuty motor poszedl w *#cenzura#* i EGT ponad 1000stopni. Wiec? Moze egt pujdzie w gore na 5biegu przy max rpm. Narazie 4 bieg do konca pokrecilem i 5 kawalek przy probie z BMW M5 E60. Start z rolki od 50km/h do 210-220 pol dlugosci dla mnie i trzeba bylo hamowac. "
Cytat 2 "AFR przy pelnym bucie 12,4 "
Ale nie istotne , kazdy moze sie pomylic !! pozdro i walczcie dalej !!!
