jakie są różnice w słupku?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

jakie są różnice w słupku?

Post autor: Adamm » ndz sie 07, 2011 13:59

aw69, dzieki za odp :) sam juz tez oblukalem na gratach ktore mam , w VP z tego co widzialem sa tylko 4 wciecia , a w PD gesto prawie jak na koronce od ABSu, zastanawiam sie czy softowo sie tego nie da ogarnac?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Re: jakie są różnice w słupku?

Post autor: TuneFORCE » wt sie 09, 2011 18:07

wesol pisze: ATD powinien zniesc do okolic 300KM. ASZ ARL znosi pod 400KM.
a ja słyszałem ze 500KM...przestań bajki opowiadać...


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Mateusz1605
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn mar 22, 2010 07:21
Lokalizacja: Rykały
Kontakt:

jakie są różnice w słupku?

Post autor: Mateusz1605 » sob sie 20, 2011 22:04

Gdzies, kiedys czytalem, ze asz, arl, blt to te same slupki i faktycznie sa wytrzymalsze, a atd jest raczej bardziej podobny do ahf, agr, alh. Moze ktos to potwierdzic ? Co jesli na slupku ahf bedzie zrobione np 250KM, ale moment nie bedzie przekraczal 400nm ? Podobno to moment obrotowy zabija silnik. Czy ktos, gdzies "zabil" kilka ahf'ow, asv'ow przekraczajac te magiczne 200KM, czy to tylko tak sie utarlo i ludzie dalej przekazuja te informacje ?



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

jakie są różnice w słupku?

Post autor: zgredd » ndz sie 21, 2011 02:13

Ogolnie w VP łatwiej zabić przy ostrych modach. PD jest wytrzymalszy masters w lupo miał atd na grubo wystrojone padło tylko przez przekręcenie silnika przez jego syna.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9265
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

jakie są różnice w słupku?

Post autor: wesol » ndz sie 21, 2011 07:41

a tak 384 KM w lupo na 4x4. Z tego co pamietam to chyba wal byl nie ruszany znaczy sie seryjny. potem zalozono slupek od asz znaczy sie z innymi tulejami cylindrów ale dół zostal ten sam.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: jakie są różnice w słupku?

Post autor: evolution » ndz sie 21, 2011 09:23

TuneFORCE pisze:
wesol pisze: ATD powinien zniesc do okolic 300KM. ASZ ARL znosi pod 400KM.
a ja słyszałem ze 500KM...przestań bajki opowiadać...
niestety chlopak ma racje...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

jakie są różnice w słupku?

Post autor: TuneFORCE » ndz sie 21, 2011 09:44

tylko gdzie te ARLe pomodzone na 400km :jezor:


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

jakie są różnice w słupku?

Post autor: Fahoo » ndz sie 21, 2011 21:55

haha no własnie gdzie, bo cos cicho a jak ktos ulepi 250-260 ps to zaraz wielki szum ze wow a potem cisza a auto pewnie sie rozsypało ale o tym psssssssss cicho


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

jakie są różnice w słupku?

Post autor: evolution » ndz sie 21, 2011 22:47

TuneFORCE, zapytaj mastersa ile mial u siebie na ATD i pozniej na nowym slupku... popytaj ludzi zagramanica ile jest habet na najwiekszych wtryskach i przetrysnieciu c3h8+c4h10+n20 skoro bez tryskania przekraczasz bariere 320 w arl ( fakt naklady na osprzet motoru potezne)
Fahoo, 250 260 nie zabije motoru 350 tez nie .. zabije go wlasciciel lub co najwyzej szybciej zuzyje co jest norma przy granicach wytrzymalosci i nie trzeba robic psss


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Mateusz1605
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn mar 22, 2010 07:21
Lokalizacja: Rykały
Kontakt:

jakie są różnice w słupku?

Post autor: Mateusz1605 » pn sie 22, 2011 08:01

evolution, silnik vp tez zniesie te 250Km+?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

jakie są różnice w słupku?

Post autor: evolution » pn sie 22, 2011 21:00

nie zniesie momentu 500+ przy niskich obrotach moc mu nie zaszkodzi


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

szybkistefan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn lis 01, 2010 16:59
Lokalizacja: Bielsko-Biała

jakie są różnice w słupku?

Post autor: szybkistefan » śr lis 02, 2011 23:41

Witam podłącze się do tematu i też chciałbym spytać jak z tym rozrządem ?? Jaki mam zakładać? taki jak do AHF czy taki jak do AXR,ATD ???



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9265
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

jakie są różnice w słupku?

Post autor: wesol » czw lis 03, 2011 08:20

zalezy jaki masz silnk czy VPeka czy PDeka.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

szybkistefan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn lis 01, 2010 16:59
Lokalizacja: Bielsko-Biała

jakie są różnice w słupku?

Post autor: szybkistefan » czw lis 03, 2011 12:59

cały silnik to AGR ale już pomału ma dość i z tego co wyczytałem można wrzucic wytrzymalszy dół czyli blok tłoki i wał od PDeka tylko jaki najlepiej wybrać żeby w miarę się to zgrało i jaki pójdzie do tego rozrząd ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości