dack23, Możesz ale nie wiem czy cos to Tobie pomoże?? i co dadza Tobie te gumowe przewody? jak nie ciekną stare to po co je wymieniać, po drugie one są o wiele trwalsze niż zwykłe gumowe wężyki.
A te powietrze macie w zwrotnym czy głównym przewodzie paliwowym?? wymień przede wszytskim ten zaworek zwrotny co jest przy filtrze potem zalej na nowo filtr paliwa ropą wszytsko porządnie pozaciskaj i zobacz czy dalej tworzą się pęcherzyki?
Drugie pytanie czy na pompie nic się nie sączy?
powietrze w ukladzie paliwowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: powietrze w ukladzie paliwowym
mara_010 pisze:dack23, Możesz ale nie wiem czy cos to Tobie pomoże?? i co dadza Tobie te gumowe przewody? jak nie ciekną stare to po co je wymieniać, po drugie one są o wiele trwalsze niż zwykłe gumowe wężyki.
A te powietrze macie w zwrotnym czy głównym przewodzie paliwowym?? wymień przede wszytskim ten zaworek zwrotny co jest przy filtrze potem zalej na nowo filtr paliwa ropą wszytsko porządnie pozaciskaj i zobacz czy dalej tworzą się pęcherzyki?
Drugie pytanie czy na pompie nic się nie sączy?
Pompa sucha, zaworek musze wymienić, to fakt ale dziwne jest to że po zalaniu baku do pełna jest o niebo lepiej. Coś musi być z wkładem w baku na 99% moim zdaniem skoro jak jest cały w ropie to nie ma powietrza.
był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5
był golf mk3
jest golf mk5
- maro1982
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010 20:43
- Lokalizacja: Gródek Szl. okolice Parczewa
- Kontakt:
powietrze w ukladzie paliwowym
Ja odkąd sobie wymieniłem te przewody-miedzy wtryskami i przy pompie,grube przy filtrze od przodu auta wymieniłem,natomiast te idące od tyłu tj od tych plastykowych rurek tylko skróciłem żeby ściślej wchodziły na filtr.od tamtego czasu nie zauważyłem pęcherzy nawet po postoju,a miałem nawet większe niż "ziarno fasoli":)a plastykowy idzie chyba tylko pod spodem auta bo od baku pewnie tez jest kawałkiem gumowy,tak przypuszczam:)pewnie dlatego ze gumowy może by parciał pod wpływem czynników atmosferycznych i by zaciągał powietrze,a powietrze raczej nie powinno sobie iść do pompy.bo skoro sobie zaciągnie powietrze to i je wypchnie wtryskami zamiast ropy,wiec raczej ma to wpływ na prace silnika,choć może być to niezauważalne.ale to jest moje myślenie i mogę się mylić:)plastykowego bym nie ruszał tylko gumowe bym wymieniał:)
powietrze w ukladzie paliwowym
Czy ktoś może mi powiedzieć od czego jest ten plastikowy czarny zawór w filtrze paliwa ( przypuszczam że to zawór zwrotny ) i ile taki zaworek kosztuje ( tylko nie jakiś badziew ) ?
... Każdy problem z założenia daje się rozwiązać ...
- bladzio1
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: pn paź 13, 2008 09:45
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: powietrze w ukladzie paliwowym
Tak to jest zawór zwrotny (tzw. podgrzewacz paliwa), kosztuje on ok 20-30 zł. Tylko podczas wymiany najlepiej też wymienić oringi na nim ale one są w komplecie z filtrem paliwa. Co do tych pęcherzy powietrza to w większości przypadków wina leży albo w przepuszczającym gdzieś tym zaworku zwrotnym lub za słabo skręconymi wężami na filtrze. Ja u siebie mam teraz po dwie opaski na wężu-jedną skręcaną i jedną tą sprężynową.dj_k2 pisze:Czy ktoś może mi powiedzieć od czego jest ten plastikowy czarny zawór w filtrze paliwa ( przypuszczam że to zawór zwrotny ) i ile taki zaworek kosztuje ( tylko nie jakiś badziew ) ?
powietrze w ukladzie paliwowym
Ja też zawsze używam 2 prezerwatyw
Dzięki za info tak właśnie przypuszczałem że to zaworek zwrotny.
Dzięki za info tak właśnie przypuszczałem że to zaworek zwrotny.
... Każdy problem z założenia daje się rozwiązać ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości