brak mocy po regeneracji turba
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak mocy po regeneracji turba
czyli rozruszac jeszcze? a moze być to jeszcze kwestia podciśnienia? mechanik przy robieniu zapieczenia mówił ze turob jest ok tylko ze zapieczone.szybko poadło znowu co moze byc przyczyną zawsze chłodze turbo przed zgaszeniem.na początku jest dość słaby przy 3 tys dopiero ładnie idze.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
brak mocy po regeneracji turba
Przyczyn może być wiele, od stylu jazdy począwszy poprzez lejące wtryskiwacze, uszkodzenie samego mechanizmu kierownic, puszczających uszczelniaczy turbo, uszkodzenia gruszki podciśnienia.
Ja bym jeszcze rozruszał i przegonił auto, nie ma logów po czyszczeniu turbo więc nie ma możliwości oceny czyszczenia i tego jak się zachowuje czyste turbo.spavnonix pisze:czyli rozruszac jeszcze?
Więc jak rozruszasz ponownie mechanizm to wrzuć loga 011 bassic settings i dynamicznego 011 oraz 003.008.011 dynamicznego zobaczymy co się dzieje.spavnonix pisze:na początku jest dość słaby przy 3 tys dopiero ładnie idze.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pt lip 01, 2011 20:41
brak mocy po regeneracji turba
turbo po regeneracji i Brak mocy,śwista ,pluje olejem z egr mechanik mówi że turbina jest źle zrobiona albo nie od tego modelu a firma CARTUR że mechanik to HELLP GOLF 1.9TDI 110KM ASV
brak mocy po regeneracji turba
Fachowcy od siedmiu boleści /tak właśnie ,,regenerują''/ Jak człowiek sam nie wyciągnie turbawki i sam nie wyczyści kierownic to tak właśnie się to kończy. Ja tam jakieś pojęcie o mechanicem mam i narzędzi troszkę w warsztacie więc sam wyjąłem turbo, rozebrałem, wyczyściłem / a nawet wypolerowałem/ kierownice i już od pół roku turbo dmucha jak należy.
Pojedzie człowiek do warsztatu, rozruszają trochę turbo skasuja kilka stówek i mówią że wyczyszczone /nie mówię że wszyscy tak robią, ale widać że to częsty przypadek/
Wyjąć turbo, rozebrać,porządnie wyczyścić i złożyć to kilka godzin przy dobrych wiatrach. Sorki że nie na temat ale ręce opadają.
Pojedzie człowiek do warsztatu, rozruszają trochę turbo skasuja kilka stówek i mówią że wyczyszczone /nie mówię że wszyscy tak robią, ale widać że to częsty przypadek/
Wyjąć turbo, rozebrać,porządnie wyczyścić i złożyć to kilka godzin przy dobrych wiatrach. Sorki że nie na temat ale ręce opadają.
mxsebek
Re: brak mocy po regeneracji turba
Kolego czyszczenie turbiny to nie regeneracjamxsebek pisze:Fachowcy od siedmiu boleści /tak właśnie ,,regenerują''/ Jak człowiek sam nie wyciągnie turbawki i sam nie wyczyści kierownic to tak właśnie się to kończy. Ja tam jakieś pojęcie o mechanicem mam i narzędzi troszkę w warsztacie więc sam wyjąłem turbo, rozebrałem, wyczyściłem / a nawet wypolerowałem/ kierownice i już od pół roku turbo dmucha jak należy.
Pojedzie człowiek do warsztatu, rozruszają trochę turbo skasuja kilka stówek i mówią że wyczyszczone /nie mówię że wszyscy tak robią, ale widać że to częsty przypadek/
Wyjąć turbo, rozebrać,porządnie wyczyścić i złożyć to kilka godzin przy dobrych wiatrach. Sorki że nie na temat ale ręce opadają.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości