Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z silnikiem
życzę koledze aby "wyrok" był jak najmniej bolesny , czekam na info
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Problem z silnikiem
ja stawiam na pompkę , miałem taki przypadek - siwy.biały dym, szczególnie przy dodaniu gazu, szarpanie , silnik odpalał po 5 próbach i za każdym razem gasł , chodził jak na 3 gary , błąd pompowtryskiwacza, BIPY ponad 120-128 ... pompka wymieniona i chodzi
Problem z silnikiem
Klekot śmiga
Niestety nagrody za trafną diagnozę nie przyznano,zresztą kto mógł przypuszczać
Winowajcą okazał się "siłownik klapy bezpieczeństwa",czyli popularny elektrozawór klapy gaszącej,takie małe coś o numerze 1JO 906 283 C
Siłownik wymieniony,golfina odzyskała wigor Przy okazji została przeprowadzona diagnoza silnika,wszystko w jak najlepszym porządku
Koszty całej zabawy to 360zł.
Niestety nagrody za trafną diagnozę nie przyznano,zresztą kto mógł przypuszczać
Winowajcą okazał się "siłownik klapy bezpieczeństwa",czyli popularny elektrozawór klapy gaszącej,takie małe coś o numerze 1JO 906 283 C
Siłownik wymieniony,golfina odzyskała wigor Przy okazji została przeprowadzona diagnoza silnika,wszystko w jak najlepszym porządku
Koszty całej zabawy to 360zł.
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!
N239bongo pisze:takie małe coś o numerze 1JO 906 283 C
Toż to jakaś plaga - następny http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p4826424" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!
Choć wydawało się że historia została zakończona happy endem,jednak tak nie było,po dwóch dniach autem znów zaczęło szarpać jak przed wymianą N239
Więc odstawiłem auto znów do mechanika.Po dwóch godzinach telefon że auto do odbioru
Okazało się że przetarły się przewody w oryginalnej wiązce elektrycznej elektrozaworu,każde zwarcie powodowało przymykanie się klapy gaszącej i w rezultacie szarpanie silnika.Efektem tych zwarć było też uszkodzenie tegoż N 239..
Fotki kabli,jak one mogły się między sobą poprzecierać do tego stopnia?
Więc odstawiłem auto znów do mechanika.Po dwóch godzinach telefon że auto do odbioru
Okazało się że przetarły się przewody w oryginalnej wiązce elektrycznej elektrozaworu,każde zwarcie powodowało przymykanie się klapy gaszącej i w rezultacie szarpanie silnika.Efektem tych zwarć było też uszkodzenie tegoż N 239..
Fotki kabli,jak one mogły się między sobą poprzecierać do tego stopnia?
Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!
one się wręcz stopiły
Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki
Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!
zgadza się ale żeby to nastąpiło to przewody najpierw się muszą poprzecierać żeby doszło do zwarcia,szybkivw pisze:one się wręcz stopiły
tak się zastanawiam jak to wogóle możliwe bo przecież przewody nie latają sobie luzem pod maską a na prawie
całej ich długości są mocno ze sobą zwarte w ciasnej i grubej izolacji która jest dodatkowo przymocowana na sztywno w zaczepach co jakiś tam odcinek jej długości.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości