Jaki pilot dokupic do centralnego zamka?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gdzie chcesz możesz się wpiąć. Można np. od razu w bagażniku koło pompki gdzie wszystkie kable są na "wierzchu". Ale chyba najlepiej w miejscu koło bezpieczników do wiązki idącej od drzwi kierowcy do środka. Jest wtedy łatwy dostęp do np. kierunków aby migały przy otwieraniu czy zamykaniu. Szary-zamyka a zielony otwiera.
Za niewielkie pieniądze można kupić takie coś:
http://allegro.pl/item304428702_sterown ... chrom.html
Teraz moje pytanie gdzie podaje się sygnał na domykanie szyb i szyberdachu? Czy 30 sek wystarczy żeby zamknąć 4 szyby i szyberdach? Co się stanie gdy szyby i szyberdach są zamknięte a sygnał ten jest podawany?
Za niewielkie pieniądze można kupić takie coś:
http://allegro.pl/item304428702_sterown ... chrom.html
Teraz moje pytanie gdzie podaje się sygnał na domykanie szyb i szyberdachu? Czy 30 sek wystarczy żeby zamknąć 4 szyby i szyberdach? Co się stanie gdy szyby i szyberdach są zamknięte a sygnał ten jest podawany?
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Dostęp do potrzebnych przewodow jest po zdjeciu plastikowego wewnętrznego progu od strony kierowcy. Tam w wiązce idą oba przewody(szary i zielony) od pompki, do drzwi. Wygodny dostęp bez nurkowania pod deską rozdzielczą lub w bagażniku. Jeden jest od zamykania, drugi od otwierania. Nie ma konieczności rozbierania drzwi, 10 min i masz wszystko podpięte jak trzeba. Zdejmujesz tą oslonę progu wprowadzasz 2 przewodu od sterownika lub alarmu, podłączasz i gotowe. Ja kupiłem alarm, w którym można ustawić 2 czasu : 1s dla zamków elektrycznych i 3 sekundy dla zamków pneumatycznych (jak w golfie). Co ciekawe, zarówno na 1s jak i na 3s, zamek prawidłowo otwiera się i zamyka. Jeśli dobrze pamiętam, zielony jest od zamykania zamka a szary od otwierania. łatwo to sprawdzić, wystarczy na chwilke do przewodu(odizolowanego) dołączyć masę i sprawdzić, który przewód za co odpowiada. W golfie właśnie (-) steruje się centralnym.
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 10:28 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
szary kable przy pompce lub w słupku drzwi przednichmdamian86 pisze:gdzie podaje się sygnał na domykanie szyb i szyberdachu?
tak to aż nadtomdamian86 pisze:Czy 30 sek wystarczy
nic, szyby mają czujnik i silnik się wyłączy po zamknięciu, szyberdach ma styki które się rozłączą po zamknięciu. Tak samo jakbyś trzymał dłuże wciśnięty przycisk od szyb lub dachu - nic się nie stanie.mdamian86 pisze:Co się stanie gdy szyby i szyberdach są zamknięte a sygnał ten jest podawany?
[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 9:58 am ]
szukaj w słupku, zmieniają koloryDamian-jg pisze:ida czerwone przewody tylko maja inne paski
odwrotnieGRIZLI pisze:zielony jest od zamykania zamka a szary od otwierania
na odwrótGRIZLI pisze:W golfie właśnie (-) steruje się centralnym.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Ten sam szary co zamyka zamek jak dobrze rozumiem?Paweł Marek pisze:Gdzie podaje się sygnał na domykanie szyb i szyberdachu?
szary kable przy pompce lub w słupku drzwi przednich
A jakie kolory mają kable od kierunków? Czy można wpiąć się w bezpieczniki żeby nie rozbierać kolumny kierowniczej ? Gdzie najłatwiej?
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 11:03 przez spec, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
takmdamian86 pisze:Ten sam szary co zamyka zamek jak dobrze rozumiem?
czarnobiały i czarnozielony. Zależnie gdzie montujesz centralkę, jeśli przy pompce centrala (polecam bo łatwiej) , to znajdziesz je przy lampach, jeśli przy skrzynce bezpieczników - znajdziesz je w wiązce od manetek do skrzynki, tylko pamiętaj: w tej samej wiązce, bo leci więcej kabli czarno białych np do świateł głównych wiec się nie pomyl.mdamian86 pisze:A jakie kolory mają kable od kierunków? Czy można wpiąć się w bezpieczniki żeby nie rozbierać kolumny kierowniczej ? Gdzie najłatwiej?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Nie pamiętam co steruje zamkiem + czy - ale mam przed soba instrukcje podlączenia alarmu i wyraźnie jest zaznaczone, ze alarm podaje (-), dlatego też tak napisałem. Niestety jestem przykuty do domku(paskudna choroba) i nie mogę zejść do autka aby sprawdzić, jak to jest.
EDIT
wg schematu , podaje jednak (-).
EDIT
wg schematu , podaje jednak (-).
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 14:09 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
życzę powrotu do zdrowia, w MK3 zamek jest sterowany plusem, a alarm może podawać plus lub minus, a wiele ma do wyboru. Jeśli podaje tylko minus to zamieniasz go na plus przekaźnikiem (przerzutnik)GRIZLI pisze:wg schematu , podaje jednak (-)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości