Jaki pilot dokupic do centralnego zamka?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » sob lut 09, 2008 09:57

Gdzie chcesz możesz się wpiąć. Można np. od razu w bagażniku koło pompki gdzie wszystkie kable są na "wierzchu". Ale chyba najlepiej w miejscu koło bezpieczników do wiązki idącej od drzwi kierowcy do środka. Jest wtedy łatwy dostęp do np. kierunków aby migały przy otwieraniu czy zamykaniu. Szary-zamyka a zielony otwiera.
Za niewielkie pieniądze można kupić takie coś:

http://allegro.pl/item304428702_sterown ... chrom.html

Teraz moje pytanie gdzie podaje się sygnał na domykanie szyb i szyberdachu? Czy 30 sek wystarczy żeby zamknąć 4 szyby i szyberdach? Co się stanie gdy szyby i szyberdach są zamknięte a sygnał ten jest podawany?


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » sob lut 09, 2008 10:07

Ok ale jak rozebralem wczoraj dzwi to do silownika przedniego ida czerwone przewody :) tylko maja inne paski :( wiec gdzie znajde ten szary i zielony?? I sorcia jezeli moje pytania wydaja sie glupie



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » sob lut 09, 2008 10:20

Dostęp do potrzebnych przewodow jest po zdjeciu plastikowego wewnętrznego progu od strony kierowcy. Tam w wiązce idą oba przewody(szary i zielony) od pompki, do drzwi. Wygodny dostęp bez nurkowania pod deską rozdzielczą lub w bagażniku. Jeden jest od zamykania, drugi od otwierania. Nie ma konieczności rozbierania drzwi, 10 min i masz wszystko podpięte jak trzeba. Zdejmujesz tą oslonę progu wprowadzasz 2 przewodu od sterownika lub alarmu, podłączasz i gotowe. Ja kupiłem alarm, w którym można ustawić 2 czasu : 1s dla zamków elektrycznych i 3 sekundy dla zamków pneumatycznych (jak w golfie). Co ciekawe, zarówno na 1s jak i na 3s, zamek prawidłowo otwiera się i zamyka. Jeśli dobrze pamiętam, zielony jest od zamykania zamka a szary od otwierania. łatwo to sprawdzić, wystarczy na chwilke do przewodu(odizolowanego) dołączyć masę i sprawdzić, który przewód za co odpowiada. W golfie właśnie (-) steruje się centralnym.
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 10:28 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 09, 2008 10:54

mdamian86 pisze:gdzie podaje się sygnał na domykanie szyb i szyberdachu?
szary kable przy pompce lub w słupku drzwi przednich
mdamian86 pisze:Czy 30 sek wystarczy
tak to aż nadto
mdamian86 pisze:Co się stanie gdy szyby i szyberdach są zamknięte a sygnał ten jest podawany?
nic, szyby mają czujnik i silnik się wyłączy po zamknięciu, szyberdach ma styki które się rozłączą po zamknięciu. Tak samo jakbyś trzymał dłuże wciśnięty przycisk od szyb lub dachu - nic się nie stanie.

[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 9:58 am ]
Damian-jg pisze:ida czerwone przewody tylko maja inne paski
szukaj w słupku, zmieniają kolory
GRIZLI pisze:zielony jest od zamykania zamka a szary od otwierania
odwrotnie
GRIZLI pisze:W golfie właśnie (-) steruje się centralnym.
na odwrót


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » sob lut 09, 2008 11:01

Paweł Marek pisze:Gdzie podaje się sygnał na domykanie szyb i szyberdachu?

szary kable przy pompce lub w słupku drzwi przednich
Ten sam szary co zamyka zamek jak dobrze rozumiem?

A jakie kolory mają kable od kierunków? Czy można wpiąć się w bezpieczniki żeby nie rozbierać kolumny kierowniczej ? Gdzie najłatwiej?
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 11:03 przez spec, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 09, 2008 11:16

mdamian86 pisze:Ten sam szary co zamyka zamek jak dobrze rozumiem?
tak
mdamian86 pisze:A jakie kolory mają kable od kierunków? Czy można wpiąć się w bezpieczniki żeby nie rozbierać kolumny kierowniczej ? Gdzie najłatwiej?
czarnobiały i czarnozielony. Zależnie gdzie montujesz centralkę, jeśli przy pompce centrala (polecam bo łatwiej) , to znajdziesz je przy lampach, jeśli przy skrzynce bezpieczników - znajdziesz je w wiązce od manetek do skrzynki, tylko pamiętaj: w tej samej wiązce, bo leci więcej kabli czarno białych np do świateł głównych wiec się nie pomyl.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » sob lut 09, 2008 13:32

Nie pamiętam co steruje zamkiem + czy - ale mam przed soba instrukcje podlączenia alarmu i wyraźnie jest zaznaczone, ze alarm podaje (-), dlatego też tak napisałem. Niestety jestem przykuty do domku(paskudna choroba) i nie mogę zejść do autka aby sprawdzić, jak to jest.
EDIT
wg schematu , podaje jednak (-). :bigok:
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2008 14:09 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 09, 2008 15:30

GRIZLI pisze:wg schematu , podaje jednak (-)
życzę powrotu do zdrowia, w MK3 zamek jest sterowany plusem, a alarm może podawać plus lub minus, a wiele ma do wyboru. Jeśli podaje tylko minus to zamieniasz go na plus przekaźnikiem (przerzutnik)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » sob lut 09, 2008 15:40

Nie będę upieral się, moze i (+) choć wg schematu wygląda mi to na (-). Trzeba jakos koledze pomóc w zainstalowaniu pilota :bigok:


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » sob lut 23, 2008 14:19

Dzis zamontowalem alarm i centralny. Wszystko sie zgadza wedlug tego co napisal Paweł Marek. Ja do kirunkow wpiolem sie w wiazke co idzie na tył. Sa to czernono-bialy i czerwono zielony :) I steruje sie plusem :)
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości