Rozmawiałem z kierowcą przez CB radio, do tego czerwone DI z tyłu na masce. Nie piszę że zrobiłem mu pogrom, może kierowca trochę się spóźnił z startem, a ja miałem już zapiętą 3-kę i ok. 4tyś obrotów czekając na zwolnienie się drogi.
Chodzi mi o to, że nie bardzo daję wiarę w papierowe XXX Nm pod maską disla w przypadku "ostrego buta", a większość zapomina o benzynie kręcącej się pod 7000obr/min.
TDI vs 2.0
TDI vs 2.0
Ten ASZ mógł przecież mieć przebieg spokojnie ponad 300000, albo i więcej jak jeszcze po firmie, buda Variant, czyli tym bardziej kupiony w celach użytkowych, więc mógł nie być w idealnym stanie technicznym, tym bardziej że nie każdy chucha i dmucha na swoje autko. Niemcy kupują auta żeby jeździć i Diesle robią tam kosmiczne przebiegi - pracuję w autohandlu i np. Superb 2005 TDI AWX przebieg 256000, Passat 2007 B6 Variant 2.0 TDI 170KM 178000, Vectra C Caravan 1.9 CDTI 150KM 220000... Opisywane MK4 pewnie ma mniejszy przebieg, ale ma to nieszczęsne LPG... Może gościowi z TDI aż tak bardzo nie zależało żeby wygrać tego killa... Jest masa różnych czynników, więc i tak pewnie się nie dowiemy czemu 2.0 LPG odstawiło TDI ASZ
MK3 GT TDI >>> A2 1.4 16V >>> A3 8L S-Line TDI
TDI vs 2.0
snucie czy kierowca tdi-ka ogarnia auto czy nie jest bez sensu, w mojego killa też nie każdy uwierzył, chodź mi osobiście to nie przeszkadza. faktem jest że 2.0 zrzucone do 3 biegu przy 100km/h ma prawie 4.5tyś obrotów i jest w stanie ładnie przyspieszyć (niczym diesel bo wątpię żeby kierownik combi miał też zapięta 3, raczej 4 przy 100km/h) jak dla mnie kill może być autentyczny pod warunkiem że po wyprzedzeniu tych tirów jechaliście równolegle a nie on za Tobą (chodzi mi dużo mniejszy opór powietrza który przy takich prędkościach jest znaczący)
"Volkswagen. Das Auto." || http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=372663" onclick="window.open(this.href);return false;
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
TDI vs 2.0
Spoko... Ty masz lżejsze auto, dłubnięte i bez LPG...MarcinWWY pisze: w mojego killa też nie każdy uwierzył
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Re: TDI vs 2.0
mam podtlenek LPG (założony w sierpniu 2010 KME) Z racji własnej stacji Gaz, wiem co tankuję . Mogę wchodzić w polemikę z ludźmi typu "anty LPG" którzy mieli doczynienia z instalacją za 1200zł i niekończącymi się problemami. Dobra instalacja nie powoduje szybszego zużycia się silnika mimo podwyższonej temperatury spalania gazu. Problemem LPG jest brak normy prawnej dotyczącej czystości gazu, to wszystko. A różnica mocy może występować tylko i wyłącznie w górnym zakresie obrotów, tam gdzie mapę cholernie trudno jest dostroić.stolniczkow pisze: Spoko... Ty masz lżejsze auto, dłubnięte i bez LPG...
"Volkswagen. Das Auto." || http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=372663" onclick="window.open(this.href);return false;
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
TDI vs 2.0
Spoko, tylko nie o tym jest ten wątek. Nie mam zamiaru polemizowac na ten temat
Skończmy temat tego killa bo jest bez sensu
Skończmy temat tego killa bo jest bez sensu
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości