TDI vs 2.0

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

TDI vs 2.0

Post autor: mitusm » śr lut 09, 2011 23:40

Rozmawiałem z kierowcą przez CB radio, do tego czerwone DI z tyłu na masce. Nie piszę że zrobiłem mu pogrom, może kierowca trochę się spóźnił z startem, a ja miałem już zapiętą 3-kę i ok. 4tyś obrotów czekając na zwolnienie się drogi.
Chodzi mi o to, że nie bardzo daję wiarę w papierowe XXX Nm pod maską disla w przypadku "ostrego buta", a większość zapomina o benzynie kręcącej się pod 7000obr/min.



Awatar użytkownika
S7TDI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: czw maja 21, 2009 02:52
Lokalizacja: SWD
Kontakt:

TDI vs 2.0

Post autor: S7TDI » czw lut 10, 2011 01:57

Ten ASZ mógł przecież mieć przebieg spokojnie ponad 300000, albo i więcej jak jeszcze po firmie, buda Variant, czyli tym bardziej kupiony w celach użytkowych, więc mógł nie być w idealnym stanie technicznym, tym bardziej że nie każdy chucha i dmucha na swoje autko. Niemcy kupują auta żeby jeździć i Diesle robią tam kosmiczne przebiegi - pracuję w autohandlu i np. Superb 2005 TDI AWX przebieg 256000, Passat 2007 B6 Variant 2.0 TDI 170KM 178000, Vectra C Caravan 1.9 CDTI 150KM 220000... Opisywane MK4 pewnie ma mniejszy przebieg, ale ma to nieszczęsne LPG... Może gościowi z TDI aż tak bardzo nie zależało żeby wygrać tego killa... Jest masa różnych czynników, więc i tak pewnie się nie dowiemy czemu 2.0 LPG odstawiło TDI ASZ ;)


MK3 GT TDI >>> A2 1.4 16V >>> A3 8L S-Line TDI

Awatar użytkownika
MarcinWWY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 14:57

TDI vs 2.0

Post autor: MarcinWWY » czw lut 10, 2011 15:27

snucie czy kierowca tdi-ka ogarnia auto czy nie jest bez sensu, w mojego killa też nie każdy uwierzył, chodź mi osobiście to nie przeszkadza. faktem jest że 2.0 zrzucone do 3 biegu przy 100km/h ma prawie 4.5tyś obrotów i jest w stanie ładnie przyspieszyć (niczym diesel bo wątpię żeby kierownik combi miał też zapięta 3, raczej 4 przy 100km/h) jak dla mnie kill może być autentyczny pod warunkiem że po wyprzedzeniu tych tirów jechaliście równolegle a nie on za Tobą (chodzi mi dużo mniejszy opór powietrza który przy takich prędkościach jest znaczący)


"Volkswagen. Das Auto." || http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=372663" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

TDI vs 2.0

Post autor: stolniczkow » czw lut 10, 2011 15:32

MarcinWWY pisze: w mojego killa też nie każdy uwierzył
Spoko... Ty masz lżejsze auto, dłubnięte i bez LPG...


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
MarcinWWY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 14:57

Re: TDI vs 2.0

Post autor: MarcinWWY » czw lut 10, 2011 20:44

stolniczkow pisze: Spoko... Ty masz lżejsze auto, dłubnięte i bez LPG...
mam podtlenek LPG :bigok: (założony w sierpniu 2010 KME) Z racji własnej stacji Gaz, wiem co tankuję :bigok: . Mogę wchodzić w polemikę z ludźmi typu "anty LPG" którzy mieli doczynienia z instalacją za 1200zł i niekończącymi się problemami. Dobra instalacja nie powoduje szybszego zużycia się silnika mimo podwyższonej temperatury spalania gazu. Problemem LPG jest brak normy prawnej dotyczącej czystości gazu, to wszystko. A różnica mocy może występować tylko i wyłącznie w górnym zakresie obrotów, tam gdzie mapę cholernie trudno jest dostroić.


"Volkswagen. Das Auto." || http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=372663" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

TDI vs 2.0

Post autor: stolniczkow » czw lut 10, 2011 21:36

Spoko, tylko nie o tym jest ten wątek. Nie mam zamiaru polemizowac na ten temat :pub:
Skończmy temat tego killa bo jest bez sensu :)


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości