odcięcie ssania[mk2]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » ndz lut 26, 2006 19:36

czyrimbolo pisze:z lewej strony gaźnika jest kabelek, a po co chcesz odlaczac ssania ?
Ten kabelek nic nie daje...odłaczyłem go i bez zmnian :-(..Brak mi już sił musze zapłacić mechaniorowi:-(


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 26, 2006 20:16

Oczywiście że ani kabelek, ani element woskowy, ani nawet uszkodzony siłownik ssania nie spowodują takich obrotów 4000. Popatrz czy przy tych obrotach masz mocno wysunięty trzpień od siłownika 3-połozeniowego. Jeśli tak to już wiesz gdzie szukać: albo węzyk przetarty, albo elektrozawór od niego uszkozony, albo układzik starujący tym zaworem. Masz tam jeszcze koło tego siłownika taki okrągły zawór czasowy działający krótko przy zapalaniu. Spróbuj z niego pościągąc przewody jak masz takie obroty, zobaczysz co się będzie działo - też może być uwalony.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » ndz lut 26, 2006 20:33

Paweł Marek pisze:Masz tam jeszcze koło tego siłownika taki okrągły zawór czasowy
To taka Zielona bańka???
Jesli tak to sprubuje jurto bo już ciemno...A co do tego siłownika 3 połozeniowego to już kiedyś sprawiał mi kłopoty posmarowałem trzpień towotem powciskałem go kombinerkami i do tej pory działał bez zarzutów....


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 26, 2006 20:39

Nie bańka. Okrągłe czarne ok 2 cm średnicy. z tyłu gaźnika od strony pasażera


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

qlek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 23:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: qlek » ndz lut 26, 2006 21:33

Mam podobny problem w MK2 - silnik GU 1.8 pierburg 2E2.
Na zimnym odpala i zaraz gaśnie. Trzeba go trzymać na obrotach tak prawie 3000 - potem już jakoś pali ale nierówno. Odpinałem świece i zauważyłem na jeden gar nie pali z początku.
Jak zaczyna się podnosić temperatura to pali równiej ale zaczyna "wyć" tak do ok. 3200 obr/min przy 1/4 na wskaźniku temp. Jak jadę na tak lekko rozgrzanym to na obrotach koło 2000 nie ma mocy i dławi się. Dopiero jak wskazówka temperatury jest tak w połowie to zaczyna w miarę normalnie pracować z tym że obroty szaleją od prawie 500 do 1500 (na postoju).
Jak się troszkę ociepli zamierzam podłubać w nim trochę.
Jeżeli można to poproszę o tą dokumentację gaźnika na e-mail : qlek@88net.trzepak.pl



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » ndz lut 26, 2006 22:04

PAWLE MARKU a mógłbyś zaznaczyc na załączonym zdjęciu gdzie ten zaworek???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zaworek

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 26, 2006 22:50

proszę

[ Dodano: Nie Lut 26, 2006 9:54 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... ecc4c87c52

http://strzelbik.host.sk/warsztat/gaznik/2E21.html

[ Dodano: Nie Lut 26, 2006 9:58 pm ]
2e2
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

Post autor: gor7 » pn lut 27, 2006 11:08

A jak mam trzpień wsunięty i tam jest takie coś co ten trzpień wypycha [taka blaszka] to ona powinna na tym trzpieniu się opierać? Bo u mnie jak ten trzpień jest wsunięty tz. wystaje go około 1 cm to ta blaszka się nie opiera.Więc jak powinno być???


vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pn lut 27, 2006 23:12

No i sie zanlazła usterka :kac: Pawel Marek wisze Ci DUUUŻŻŻŻEEE piwko za to że oszczędziłem na mechaniku :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :cool: :cool:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 27, 2006 23:16

Cieszę się, Właśnie takie pierdóły się zwykle dzieją, a mechanicy później wmawiają różne cuda.

[ Dodano: Pon Lut 27, 2006 10:22 pm ]
gor7 pisze:wsunięty tz. wystaje go około 1 cm to ta blaszka się nie opiera
w fazie rozgrzewania nie ma się opierać, na rozgrzanym ma sie opierać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » wt lut 28, 2006 11:24

A co to może być, że jak uruchomię silnik z rana baaardzo zimny, to ma obroty nie za duże ale chodzi i czuć ze cięzko mu idzie, wystarczy że przejade się kilka metrów i jak zatrzymam się to już mu idzie lżej i ma na ssaniu wyższe obroty. Czy mam coś z tym robić?
jak wciskam mu pedał gazu gdy jest zupełnie zimny to nie dławi się i przyspiesza ok, po tych paru metrach jak mu zaczynam wciskac pedał gazu to zaczyna delikatnie się dławić i po chwili przyspiesza. Gdzie to mogę wyregulować?

czy ktoś jest w stanie mi cokolwiek poradzić?
Ostatnio zmieniony śr mar 01, 2006 14:39 przez mar_tec, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » wt lut 28, 2006 12:39

Paweł Marek pisze:na rozgrzanym ma sie opierać.
A mi sie na rozgrzanym nie opiera..Jest całkowicie wciśnięty i po rozgrzaniu obroty sa bardzo niskie na lpg jak i benzynie i gaśnie mi silnik.....Ile może kosztowac siłownik 3 położeniowy???


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 28, 2006 19:02

Łyskacz pisze:Ile może kosztowac siłownik 3 położeniowy
ja kupiłem używany uszkodzony gaźnik na giełdzie za 100. TYle że było to 4 lata temu. Ten siłownik miał sprawny. Z tym że to że sie trzpień odowiednio nie wysuwa to może świadczyć o tym że zepsute jest sterowanie tym siłownikiem a nie on sam uszkodzony.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » wt lut 28, 2006 22:57

Paweł Marek, a co tak w ogóle streruje pracą tego siłownika??Pytam tak z ciekawości bo jurto jade do gaźnikowca i nie chce żeby mnie za bardzo na kase nie naciął...
Po drodze do pracy wstąpiłem do innego zakładu to kolo(bez zaglądania pod maske i nie wiedząc co to za gaźnik) powiedział mi że poszła jakaś grzałka w "białej metalowej puszcze" i kosztuje ona 800 zetaków i dostępna tylko w ASO....Mam nadzieje że koleś sie myli bo się troszkę zezłoszczę :x :x :x A może facet miał racje???


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości