Specjalisci od instalacji gazowych wykazcie sie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

misiut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sty 06, 2005 02:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misiut » pn lut 06, 2006 23:02

3 polozenia sa w I generacj (0 zeby nie lecialo ani to ani to) i, druga rozni sie tylko tym ze automatycznie sie przelacza na gaz wiec zaoszczedzili na pstryczku i dali dwupozycyjny. Oprocz pompy musisz zadbac o to zeby elektrozawory od gazu (jeden kolo reduktora drugi na butli) byly otwarte po wlaczeniu zaplonu. Wyjscia sa dwa, albo odepniesz centralke (ona przelacza automatycznie przekaznikiem napiecie na cewki elektrozaworow) i zewrzesz na krotko we wtyczce grubszym drutem (mi zadzialal spinacz biurowy jak mialem awarie ;) kabel 12V z kablem/kablami (moga byc 2) do cewek. POtem centralke wkladasz na miejsce bez podpinania zeby zamaskowac akty wandalizmu. Kolory kabelkow musisz zobaczyc przy cewkach bo co gazownik to obyczaj pewnie (u mnie chyba zolty od cewek gazu jest). Drugi sposob to ciagniesz swoje kable do cewek i podpinasz pod stacyjke, a oryginalne okablowanie odpinasz, wiecej roboty ale efekt ten sam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 344 gości