Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
panowie moze jakies foto co i jak??:) ulatwi do sprawe
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Re: Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
a więc panowie zbierając wszystkie informacje w 1 całośc juz pisze co i jak zeby podpiać BRD:
1. Turbina BRD oczywista oczywistość
2. kolektor z afn, nie jestem pewien czy z 1Z podchodzi
3. dolot z filtra powietrza, mamy ori z 1Z\afn i musimy go przerobić uzywając do tego kawałek rury fagumit fi 45. musimy uciąć te uszy z ori dolotu i jakas szlifierka obrobić to zeby naciągnąć waz gumowy i sprawa załatwiona dolotu do filtra powietrza.
4. teraz wyjscie na IC jest tez większe wiec trzeba kombinować jak by kto mogl jeszcze bardziej wyjaśnić ta kwestie. potrzeba redukcja : brd<--> rura od IC ori 1z\afn powiedzmy cos z 55mm na 45mm? jak to sie ma do praktyki?
5 zaślepiamy miejsce na sondę.
6. kwestia wydechy AFN podchodzi p&p jak ktoś chce montować do 1Z pozostaje rzeźba DP lub ori z afn. wprawny spawacz by sobie z tym poradził.
7. i na koniec dopływ i spływ oleju. Spływ oleju wychodzi na to ze pasuje od AFn\AWX , w 1z jest inny, natomiast zasilanie w oliwe wystarczy podgiąć i będzie pasić.
jeżeli jest gdzieś błąd proszę o sprostowanie. takie małe FAQ co do brd nie wychodzi na to ze nie jest bardzo skomplikowana sprawa.
1. Turbina BRD oczywista oczywistość
2. kolektor z afn, nie jestem pewien czy z 1Z podchodzi
3. dolot z filtra powietrza, mamy ori z 1Z\afn i musimy go przerobić uzywając do tego kawałek rury fagumit fi 45. musimy uciąć te uszy z ori dolotu i jakas szlifierka obrobić to zeby naciągnąć waz gumowy i sprawa załatwiona dolotu do filtra powietrza.
4. teraz wyjscie na IC jest tez większe wiec trzeba kombinować jak by kto mogl jeszcze bardziej wyjaśnić ta kwestie. potrzeba redukcja : brd<--> rura od IC ori 1z\afn powiedzmy cos z 55mm na 45mm? jak to sie ma do praktyki?
5 zaślepiamy miejsce na sondę.
6. kwestia wydechy AFN podchodzi p&p jak ktoś chce montować do 1Z pozostaje rzeźba DP lub ori z afn. wprawny spawacz by sobie z tym poradził.
7. i na koniec dopływ i spływ oleju. Spływ oleju wychodzi na to ze pasuje od AFn\AWX , w 1z jest inny, natomiast zasilanie w oliwe wystarczy podgiąć i będzie pasić.
jeżeli jest gdzieś błąd proszę o sprostowanie. takie małe FAQ co do brd nie wychodzi na to ze nie jest bardzo skomplikowana sprawa.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Re: Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
Mnie słabi to przewężenie 90 stopni na ori dolocie od AFNa,na pewno osłabia przepływ a ten drugi to chyba z AWXa albo jakiś wydumany.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Re: Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
jaaano pisze:Mnie słabi to przewężenie 90 stopni na ori dolocie od AFNa,na pewno osłabia przepływ a ten drugi to chyba z AWXa albo jakiś wydumany.
ja właśnie odciąłem to przeweżenie i połączyłem ori dolot kolankem 90 stopni silikonowym fi 50 mm z BRD, wszystko opaskami GBS
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
No też tak można-całkiem sprytnie
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
masz jakies foto czy cuś ?golfer_1984 pisze:ja właśnie odciąłem to przeweżenie i połączyłem ori dolot kolankem 90 stopni silikonowym fi 50 mm z BRD, wszystko opaskami GBS
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Re: Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
ta druga opcja z fotki to dokładnie ta którą wcześniej przedstawiałemjaaano pisze:Mnie słabi to przewężenie 90 stopni na ori dolocie od AFNa,na pewno osłabia przepływ a ten drugi to chyba z AWXa albo jakiś wydumany.
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
dokładnie ale z tym kolankiem 90 stoni to jest pomysł yanosho, napisz jak mozesz jak przerobić druga kabalize to co dmucha do IC.yanosho pisze:ta druga opcja z fotki to dokładnie ta którą wcześniej przedstawiałem
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
arturkw, zależy jakiej średnicy dolot będzie prowadzony od IC do BRD, jeśli fi 50 mm, to u mnie siedzi taka redukcja http://allegro.pl/prosta-redukcja-silik ... 34445.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
powiedzmy ze bede chcial ori z 1Z założyć do brd jakie ma wyjście? i jaka redukcje by trzeba by było zastosowac?golfer_1984 pisze:arturkw, zależy jakiej średnicy dolot będzie prowadzony od IC do BRD, jeśli fi 50 mm, to u mnie siedzi taka redukcja http://allegro.pl/prosta-redukcja-silik" onclick="window.open(this.href);return false; ... 34445.html
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
mi się udało naciągnąć oryginalną złączkę gumową, która tam oryginalnie występuje w 1Zarturkw pisze:yanosho, napisz jak mozesz jak przerobić druga kabalize to co dmucha do IC.
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
co ty gadasz a jakim sposobem??:) jakies podgrzewanie te sprawy?yanosho pisze:mi się udało naciągnąć oryginalną złączkę gumową, która tam oryginalnie występuje w 1Z
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Montaż turbiny BRD do AFN\1Z awx...
nie metodą silnej dłoniarturkw pisze:o ty gadasz a jakim sposobem??:) jakies podgrzewanie te sprawy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości