Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: arturkw » ndz paź 10, 2010 00:06

wronek1 pisze:Juz nie raz na forum pokazałes ze bajki piszesz i masz jakies kompleksy
przypomnij mi bo niekojarze, wszytsko co pisze to jest czysta prawda lecz niektorzy "wykształceni" jak miedzy innymi ty beda uwazali inaczej ale coz ja takie persony jak to mawiasz mam daleko w poważaniu i na samym końcu układu pokarmowego :D pozdro chlopaki :) :pub: :pub:


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: stolniczkow » ndz paź 10, 2010 07:56

arturkw pisze:8v no coz ale 115 koni ma i zwija sie dosc przyjemnie.
No ma 115 ale sam oceniasz, że Twoje 1Z będzie miało przynajmniej tyle samo lub więcej, a o momencie już nie wspomnę :) O ile z kreski potrafi jeszcze jako tako pójść z dieslem ale np. z rolki już szans takie GTI nie ma za dużych.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: arturkw » ndz paź 10, 2010 10:45

no co racja to racja z rolki jest tragedia :) z kreski masz racje jako tako, niemniej jednak ci powiem ze jak ma sie zdrowy egzemplarz to daje frajde z jazdy :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: stolniczkow » ndz paź 10, 2010 10:59

Mam zdrowy egzemplarz i jedzie tak jak na 115km ma jechać, co niestety nie pozwala się łapać z mocniejszymi dieslami :(


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: arturkw » ndz paź 10, 2010 11:40

stolniczkow pisze:Mam zdrowy egzemplarz i jedzie tak jak na 115km ma jechać, co niestety nie pozwala się łapać z mocniejszymi dieslami :(
no niestety ale mi chodzilo ze tez moze dawac przyjemnosc z jazdy :) no ale dizelek jednak momentem nadrabia i to sporo większym.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
___GEN.KOTEK___
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 13, 2010 14:47
Lokalizacja: Patrzę z góry

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: ___GEN.KOTEK___ » ndz paź 10, 2010 18:54

arturkw pisze:no ale dizelek jednak momentem nadrabia i to sporo większym.

eee, nie to że diesel...tylko ma turbo...porównaj do TB... A odnośnie mocy...nie oszukujmy się, 90KM też może dawać radość z jazdy, ale jak ma się hopla :food: to i 200KM jest mało.
PS: kiedyś miałem forda 1,8D i z tabunu zostało pewnie z 50KM, a radocha była :lol:



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: arturkw » ndz paź 10, 2010 20:01

___GEN.KOTEK___ pisze:eee, nie to że diesel...tylko ma turbo...porównaj do TB
no dizelek to mialo sie rozumiec ze turbo dizelek :) no ale porównaj TB do TD o tej samej mocy arl 150 koni i jakies 1.8t 150 koni mysle ze po tym 1.8t dostalo by baty.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
___GEN.KOTEK___
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 13, 2010 14:47
Lokalizacja: Patrzę z góry

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: ___GEN.KOTEK___ » pn paź 11, 2010 06:17

Podaj linka gdzie można rozmawiać na ten temat, a będziemy porównywać... Bo tak to jak byś mnie prosił o robienie OT, a każdy wie, że trzeba by porównywać silniki podobnej pojemności a budach o tej samej wadze ... i co?? No właśnie, już nie ma nawet co porównywać :pub:



siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: siaralfc » pn paź 11, 2010 07:37

___GEN.KOTEK___,
mk4 1.9 150 i 1.8t 150, masz te samą budę, zwykle prawie ten sam wypas. diesel zwycięzca, ktoś na forum wrzucał takie porównanie,


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: stolniczkow » pn paź 11, 2010 07:59

Jak kierowca ogarnia to z kreski benzyna powinna wygrać, z rolki ARL nie da już szans 1.8T. Oczywiście pod uwagę należy też brać bonusy, a ARL potrafi je mieć spore.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
___GEN.KOTEK___
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 13, 2010 14:47
Lokalizacja: Patrzę z góry

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: ___GEN.KOTEK___ » pn paź 11, 2010 19:18

heheh, ale dlaczego porównanie takie??

Bo ja widzę 1,8 vs 1,9 :D to nie fair :P

Wiesz, zawsze można mieć inny punkt widzenia....
Zobacz na nowsze auta... ile można mieć np z takiego 1,4 tsi(160?) a ile mają większe 1,6tdi??(105?) i też buda niby taka sama :P



Awatar użytkownika
S7TDI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: czw maja 21, 2009 02:52
Lokalizacja: SWD
Kontakt:

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: S7TDI » wt paź 12, 2010 21:48

No ale w tym TSI masz podwójne doładowanie - turbo + kompresor. Jakby w fabryce dali twinturbo do 1.4 TDI to też by miał 160KM.


MK3 GT TDI >>> A2 1.4 16V >>> A3 8L S-Line TDI

Awatar użytkownika
___GEN.KOTEK___
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 13, 2010 14:47
Lokalizacja: Patrzę z góry

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: ___GEN.KOTEK___ » wt paź 12, 2010 22:53

miał byś ogłoszenie w dziale giełda: kupię silnik :D
Skoro nie dali, to znaczy że nie trzeba/nie wytrzyma. Bo kompresor ma dawać moment z dołu, a diesel tego nie potrzebuje.
Co tu się spinać...prawdziwe furacze są PB lub turbo PB, diesel jest ok do spokojnego tachania w autobusie i traktorach lub jak ktoś po prostu jeździ spokojnie. Potencjał ma? Ma, ale to jak na razie robienie na siłę czegoś, do czego się nie nadaje. Zobacz na nowe auta...ile te silniki wytrzymują?? To 2masa pada, to sprzęgła nie wytrzymują NM, to przepływki, to turbinki(to już zaleta często właścicieli). Diesel jest naprawdę dobry, gdy nie jest wysilony.Tyle w temacie.

PS: zapomniałem o ważnej sprawie: jak nie dali....to znaczy, że się nie opłaca :grrr:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Golf 3 sdi na bonusie vs bmw 5 e34

Post autor: bongo » wt paź 12, 2010 23:22

___GEN.KOTEK___ pisze:.prawdziwe furacze są PB lub turbo PB, diesel jest ok do spokojnego tachania w autobusie i traktorach lub jak ktoś po prostu jeździ spokojnie.
A to że Le Mans diesle wygrywają to z choinki się urwało :bajer:
Nie wspominając już o innych kategoriach :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości