przepłukałem układ chłodzenia odkamieniaczem, potem przepłukałem wodą. W sumie było czysto

Wkręciłem termo włącznik Hans pries

Jak by się uprzeć to w dwa zewnętrzne wejścia wtyczki by weszły.
W każdym razie zagrzałem go na postoju do normalnej temp. Wskazówka na "baczność"
nic się nie działo, wsiadłem i dałem mu w palnik przez 3 km zatrzymałem się odrazy włączył się wentylator.
Po chwili się wyłączył. Auto stało dalej z pracującym silnikiem i po chwili znów się włączył wentylator.
Temp. na zewnątrz 4 stopnie
Nie jestem do końca pewien że jest dobrze, sprawdzi się jeszcze.
Oprócz czujnika 75/70 stopni był jakiś 85/70 może był by lepszy, nie wiem, nie było go też na stanie w IC.
W każdym razie mam pewność że jak stanę w korku, temperatura nie pójdzie do góry bardziej niż podczas normalnej jazdy


Jak będą nowe spostrzeżenia to się podzielę.
Jednak moim zdaniem warto założyć do td termo włącznik o niższej temp. Chłodnica jest wielka i nie nagrzewa się równomiernie.
Pozdrawiam