ABF hamulce
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ABF hamulce
no dobra przewody przewodami.. ale dalej niewiem co z tarczami? kala firma je robi? za rozsadne pieniadze? i czy jednak 288 czy bawic sie w 312? i czy bardzo zwieksza sie dymienie klockow jesli jest tarcza nacinana i nawiercana od zwyklej litej tarczy testował ktos to moze? noi jakie klocki?
ABF hamulce
wiec tak troche po czytalem po patrzylem i mam takie przemyslenia ze mam 16" felgi BBS RS XX jahre i pod te felgi trzeba zmiescic jakies jak nawieksze hample.. i tak sie zastanawiem czy te ori 288 nie sa juz najwieksze.. choc wizualnie jest jeszcze troche miejsca zeby cos wiekszego uprznac.. np. 312. tylko 312 z ori zaciskiem czy zainwestowac gruba kase w zaciski seata ap racing wizualnie to dlamnie bomba pewnie takze skutecznosc rewelacyjna.. mam male zdjecie ponoc P&P pasuja jak ktos mial 288 lub 312..
czy darowac sobie ta cala zabawe i zostac przy 288 tarcza ATE nacinana i klocki rerodo premier lub racing.. lub ebc, lub tez wziac 312 tarcze np. mikody bo taka robi i jarzmo pod 312.. tylko pytanie czy wejdzie pod 16" lub sie bawic z ap racing ale one chyba pod 16" nie wejda..
no i jeszcze jedna sprawa tyl.. i znowu pytanie czy lepiej kupic ori 226 z piasta z mikody nawiert i naciencie.. czy troche sie pobawic i podpasowac piaste od skody octavi rs + tarcza 257 z mikody nawier i naciencie i szukac gdzies przedluzek jarzma lub samemu gdzies dorabiac czy darowac sobie to wszystko tylko porzadne klocki i tarcze kupic..
tak mysle ferodo racing przod i tyl a tarcze Ate przod i mikoada tyl..nobi czy ta roznica wiekosci tarcz az tak znaczaco wplynie na poprawe hamowania w stosunku do ori rozmiarow??
czy darowac sobie ta cala zabawe i zostac przy 288 tarcza ATE nacinana i klocki rerodo premier lub racing.. lub ebc, lub tez wziac 312 tarcze np. mikody bo taka robi i jarzmo pod 312.. tylko pytanie czy wejdzie pod 16" lub sie bawic z ap racing ale one chyba pod 16" nie wejda..
no i jeszcze jedna sprawa tyl.. i znowu pytanie czy lepiej kupic ori 226 z piasta z mikody nawiert i naciencie.. czy troche sie pobawic i podpasowac piaste od skody octavi rs + tarcza 257 z mikody nawier i naciencie i szukac gdzies przedluzek jarzma lub samemu gdzies dorabiac czy darowac sobie to wszystko tylko porzadne klocki i tarcze kupic..
tak mysle ferodo racing przod i tyl a tarcze Ate przod i mikoada tyl..nobi czy ta roznica wiekosci tarcz az tak znaczaco wplynie na poprawe hamowania w stosunku do ori rozmiarow??
ABF hamulce
312mm mam - co prawde w mk4, ale mam wrazenie ze 16" tlyko minimum z ET 35 i mniejszym. Probowalem wrzucic ori felgi z ET 43 bodajze i ociera o zacisk. Z tylu mam wrzucone 256mm wentylowane. Mysle ze do trojki tez jarzmo z Octavii RS zalatwi sprawe + zaciski z niej.siman20 pisze:choc wizualnie jest jeszcze troche miejsca zeby cos wiekszego uprznac.. np. 312. tylko 312 z ori zaciskiem
Re: ABF hamulce
no ja mam et w tych bbs-ach 42 wiec myslalem zeby 2cm dystans wlozyc i po sprawie:DSToRM pisze: 312mm mam - co prawde w mk4, ale mam wrazenie ze 16" tlyko minimum z ET 35 i mniejszym. Probowalem wrzucic ori felgi z ET 43 bodajze i ociera o zacisk. Z tylu mam wrzucone 256mm wentylowane. Mysle ze do trojki tez jarzmo z Octavii RS zalatwi sprawe + zaciski z niej.
no tylko ze ty w mk4 masz orginalnie osobno tarcze osobno piaste.. ja mam ta 226 razem z piasta.. ale wydaje mi sie ze chyba od octavi rs powinno podejsc? moze ktos cos takiego juz robil w mk3? jjak nie to zaczne od pisat jak bd pasowaly to kupie tarcze i jarzma i na koniec zaciski taka mam wizje jak to pokoleji zrobic
ABF hamulce
Fakt, w mk3 lozysko jest w tarczy. Wiec pojawia sie problem z doborem tarczy, bo ta z Octavii nie spasuje. Same jarzmo i zacisk imho taksiman20 pisze:ty w mk4 masz orginalnie osobno tarcze osobno piaste.. ja mam ta 226 razem z piasta.. ale wydaje mi sie ze chyba od octavi rs powinno podejsc?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości