Już wszystko OK z autkiem, zawór EGR (recyrkulacja spalin) sie zacinał teraz go odłączyłem i jest OK
pozdr
parafek
Problem z 1,9 tdi 90KM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak to w TDI 90ps nie slychac sprezarki to chyba zes sluchał jakiegos SDI a nie TDI,otoz slychac i to dosć wyraznie najlepiej przy 2000-2200tys nie ma nic lepszego niz ten syk,i swist,a jak jest zmienna geometria to dopiero swieszcze wystarczy dac lekko gazu do 1100obr i sie lekko wsluchac a juz slychac delikatne swistanie,a jak sie przydusi to ahhh :D ,slychac slychac i to wyraznie,w JR to jest roznie,(znaczy jak juz zamcno swiszcze to nie jest dobrze bo to zle swiadczy o stanie turbiny),w JR najlepiej slychac jak sie jedzie obok jakiejs sciany albo czegos takiego i sie otworzy okno wtedy,swist turbiny sie ekstra odbija...az chce sie sluchac w AAZ jest tak samo,przy otwartej masce i gazowaniu slychac nie wiele raczej,ale najwazniejsze chyba ze sie czuje jej dzialanie :D,w TDi slychac wyrazniej bo tam sama turbina jest mniejsza i szybciej sie wkreca z charakterystycznym swistem,najlepiej stac za autem jak ktos depta albo zboku wtedy slychac najbardziej,bo jak bedziemy nadstawiac ucho do samej turbiny to nic nie uslyszymy oprucz warczenia silnika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości