Problem z 1,9 tdi 90KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

parafek

Post autor: parafek » ndz lut 27, 2005 23:02

Już wszystko OK z autkiem, zawór EGR (recyrkulacja spalin) sie zacinał teraz go odłączyłem i jest OK :)

pozdr

parafek



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 23:25

jak to w TDI 90ps nie slychac sprezarki to chyba zes sluchał jakiegos SDI a nie TDI,otoz slychac i to dosć wyraznie najlepiej przy 2000-2200tys nie ma nic lepszego niz ten syk,i swist,a jak jest zmienna geometria to dopiero swieszcze wystarczy dac lekko gazu do 1100obr i sie lekko wsluchac a juz slychac delikatne swistanie,a jak sie przydusi to ahhh :D:D ,slychac slychac i to wyraznie,w JR to jest roznie,(znaczy jak juz zamcno swiszcze to nie jest dobrze bo to zle swiadczy o stanie turbiny),w JR najlepiej slychac jak sie jedzie obok jakiejs sciany albo czegos takiego i sie otworzy okno wtedy,swist turbiny sie ekstra odbija...az chce sie sluchac w AAZ jest tak samo,przy otwartej masce i gazowaniu slychac nie wiele raczej,ale najwazniejsze chyba ze sie czuje jej dzialanie :D:D,w TDi slychac wyrazniej bo tam sama turbina jest mniejsza i szybciej sie wkreca z charakterystycznym swistem,najlepiej stac za autem jak ktos depta albo zboku wtedy slychac najbardziej,bo jak bedziemy nadstawiac ucho do samej turbiny to nic nie uslyszymy oprucz warczenia silnika :D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości