błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
bradley,
procedura zmiany pompy spier#$%^& nie poustawiane katy i dawka wiec wogole po co tu piszemy?
najpierw niech ogarnie tak jak ma byc oj Panie Kwi@tek kabel ci podrzuciłem no ale kur.......kąta ci na odległosc i dawki nie rusze i nie ruszy nawet kaszpirowski
procedura zmiany pompy spier#$%^& nie poustawiane katy i dawka wiec wogole po co tu piszemy?
najpierw niech ogarnie tak jak ma byc oj Panie Kwi@tek kabel ci podrzuciłem no ale kur.......kąta ci na odległosc i dawki nie rusze i nie ruszy nawet kaszpirowski
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
następnym razem oglądnij dokładnie pierścień dozatora ... to on zazwyczaj jest winny za błąd nastawnikamunior pisze:Bład jak i mrugająca kontrolka znikają po róznym czasie ,czasem po kilku ,czasem kilkudziesięciu a w skrajnych przypadkach po stukilkudziesięciu ,u sąsiada w AFN któremu czyściłem nastawnik błąd i kontrolka zgasła po kilkunastu kilometrach .Także luzik kolego arturkw,
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
to jest twoja odpowiedz na pytanie?bradley pisze:Skoro lepiej wiesz to po co sie w ogole pytasz? Jezdzij na kacie 12 i dawce 8 i nie zawracaj gitary.
?? hmmm przeciez ci pisalem ze na dniach ustawie wiec po co te nerwy ? dzis zdam relacje co i jak bo bedzie ustawianeFahoo pisze:procedura zmiany pompy spier#$%^& nie poustawiane katy i dawka wiec wogole po co tu piszemy?
najpierw niech ogarnie tak jak ma byc oj Panie Kwi@tek kabel ci podrzuciłem no ale kur.......kąta ci na odległosc i dawki nie rusze i nie ruszy nawet kaszpirowski
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
arturkw, no ja myśle ze to zrobisz bo bez tego to niem a jazdy
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości -
ja slyszalem ze bez gwiazdy nie ma jazdy.....Fahoo pisze:arturkw, no ja myśle ze to zrobisz bo bez tego to niem a jazdy
co do ustawienia auta....
dawka 8 kat 12 to jest wedlug ciebie arturkw auto zlozone wedlug przykazan... na pale jest poskladane delikatnie mowiac.... ogarnij to co trzeba u dobrego diagnosty i sie samo nareperuje...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości -
oj mi chodziło ze sama wymiana bez regulacji przebiegła prawidłowo dzis ustawilem kat wtrysku waha sie miedzy 50-53 czyli idealnie jeszcze dawkaevolution pisze:dawka 8 kat 12 to jest wedlug ciebie arturkw auto zlozone wedlug przykazan... na pale jest poskladane delikatnie mowiac.... ogarnij to co trzeba u dobrego diagnosty i sie samo nareperuje...
tylko co do dawki paliwa to jestem zielony ile ustawic zeby bylo dobrze a nie przedobrzyć? teraz jest 7.6-7.8 myślałem nad 5-5.5 co wy na to?
ps: moze to nic wielkiego ale jestem z siebie dumny ze sam ustawiłem kat wtrysku mechanicy biora za to 100-150zł:) a tak kolejne doświadczenie
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
tylko wiesz mi chodzi zeby nie było batorego wielkiego za mna. pozyjemy zobaczymy narazie to musze kilka rzeczy porobic i od ciebie kluczyk wezmeFahoo pisze:3,6mg/r
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
3,6-4,omg/r tak jest na nie ruszanych pompach asv agr....
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
racja:) u mnie na ori pompie z 1Z tez było 3.8-4.2 cos w tych okolicach ale asv i inne maja wtryski 205:) a tu 216:) ale ok zaczynamy od dawki 3.6 i zobaczymy co sie bedzie działo potem najwyżej bede ja korygował:)Fahoo pisze:3,6-4,omg/r tak jest na nie ruszanych pompach asv agr....
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
stary ja jeździłem na 205kach przy dawce 2,2 i nie dymiło lokko zakurzyło tylko przy pełnym bucie zanim turbo nie wstało...co ty sie tak szczypiesz?to nie apteka
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
hehe bo ty jestes hardkorowiec:) no ale powiedz tez o cisnieniu doładowania ze sobie mechanicznie zwiększyłeś do 1,2 bara:) za pomoca zaworka:)Fahoo pisze:stary ja jeździłem na 205kach przy dawce 2,2 i nie dymiło lokko zakurzyło tylko przy pełnym bucie zanim turbo nie wstało...co ty sie tak szczypiesz?to nie apteka
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
hmm powiem szczerze
takie zbiegi z dawkami i ciśnieniami to zabawa
chcesz zapier-papier jedz z dobrymi gratami pod maska na program a nie sie oszukujesz...wiesz fajnie cos lekko poprawic miec satysfakcje no ale to profi tuningiem nie jest i nigdy nie bedzie
takie zbiegi z dawkami i ciśnieniami to zabawa
chcesz zapier-papier jedz z dobrymi gratami pod maska na program a nie sie oszukujesz...wiesz fajnie cos lekko poprawic miec satysfakcje no ale to profi tuningiem nie jest i nigdy nie bedzie
błąd 1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146
ja nie robie tego zeby miec wiecej mocy czy cos bo to pół środek:) chcem poustawiać wszystko poprostu tak jak ma być i doprowadzić wszystko do eleganckiego stanu i sie wybrac na jakies strojonkoFahoo pisze:hmm powiem szczerze
takie zbiegi z dawkami i ciśnieniami to zabawa
chcesz zapier-papier jedz z dobrymi gratami pod maska na program a nie sie oszukujesz...wiesz fajnie cos lekko poprawic miec satysfakcje no ale to profi tuningiem nie jest i nigdy nie bedzie
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości