Mk2 1.6 TD Pomocy !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn sty 30, 2006 23:52

przyjacielu robilem cos takiego a ta sprezyna pod pokrywa to nic innego jak czyjnik dymowy,nic tym nie zepsujesz w pomie ustawiałem to kiedys gosciowi bo kupił pompe od TD i turbo zaczynało pracowac od 3 tys obr, a po przestawieniu tego bylo normalnie jak w SB od 2,5 tys, auto troche mocniej kopci po wkreceniu tej nakretki ale jest duzo zwawsze doswiadczałem u siebie i po drobnej korekcie dawki paliwa sa naprawde miłe rezultaty,jak mi sie cos przypomni i odswieze sobie wiedze to dam ci znac.pozdro

[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 23:31 ]
sory troche sie nie zgadalismy bo nie o tej sprezynie pomyslalem,ale przejrze troche te lektury i moze cos wymyslimy, w koncy tez mam SB a pare kobyl wiecej nikomu jeszcze nie zaszkodzilo.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt sty 31, 2006 09:05

golfir pisze:elektronice dzieki ktorej pompe ustawia sie do zuzycia silnika
Stary w silnku 1V?Chyba w jakimś TDI?
daniel026 pisze:A efekt niestety jest taki sam tzn. silnik nie osiaga max obrotow tylko jakies 1500 moze 2000
P.S. czy to sie stało nagle,ze zaczął tracić moc?P.S.2 jedź do kilku speców o których popytaj starych kierowców.U nasteż MAŁO KTO SIE NA TYM ZNA!



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sty 31, 2006 09:14

golfir, no dokladnie :D bo membranke o ktorej mowiles to mam juz dokladnie oblatana :>

ta modyfikacja o ktorej mowilem daje duzo wiecej mocy, podobno jest jedna z najbardziej efektywnych w td. Mialem kiedys pompe doswiadczalna i wydaje sie to bardzo proste, tylko mialem problem z prawidlowym zdjeciem i zalozeniem tej sprezyny i dlatego nie ruszalem tego na swojej pompie... Ale ostatnio ktos cos podobnego opisal na forum.
Efekt jest taki, ze sa duzo wieksze osiagi na srednich i wysokich obrotach i zeby bylo zabawniej na wysokich sa najwieksze, zupelnie jak w benzynowce.
Tu jest wykres dobrze zmodyfikowanego 1.6 TD:
Obrazek



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » śr lut 01, 2006 17:05

stonefree a mowiac elektronice miałem na mysli elektronicznie sutawiona pompa zamiast tradycyjnie zegarem,elektronicznie ustawia sie pompe do zuzycia silnika tylko ty nawet nie wiesz ze cos takiego sie robi a udajesz machera i nie mow zse nie ma u nas dobrych fachowcow bo sie mylisz i ich obrazasz i to forum jest nie po to zeby pokazac jakim sie jest omnibusem tylko zeby sobie pomagac


[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:07 ]
zaprzl a temat tej pompy opracuj w domu na spokojnie i cos wymyslimy,musze troche zasiegnac do lektury bo az takim omnibusem nie jestem,ale szczerze przyznam ze temat bardzo ciekawy i do obadania,damy rade jak cos kolwiek bede mial dam ci znac.

[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:07 ]
zaprzal a temat tej pompy opracuj w domu na spokojnie i cos wymyslimy,musze troche zasiegnac do lektury bo az takim omnibusem nie jestem,ale szczerze przyznam ze temat bardzo ciekawy i do obadania,damy rade jak cos kolwiek bede mial dam ci znac.

[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:09 ]
narazie troche czasowo nie wyrabiam ale sproboje to opracowac.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr lut 01, 2006 17:32

golfir pisze:nie wiesz ze cos takiego sie robi a udajesz machera
Bez urazy stary,nie strugam cwaniaka,bo się niewiele znam,więc pytam,a to chyba nie wykroczenie?
golfir pisze:nie ma u nas dobrych fachowcow bo sie mylisz i ich obrazasz
Bardzo przepraszam wszystki dobrycha fachowców.W MOIM MIEŚCIE nie słyszałem o ani jednym, więc proszę o adresy w Warszawie, Białymstoku,Olsztynie?

[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 16:39 ]
P.S> Nie Twoja wina,ze sie urodziłem w takiej dziurze ;)



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » śr lut 01, 2006 19:24

ok to przepraszam ale tak to zrozumiałem i zycze chociaz jednego normalnego fachowca w twojej okolicy ale przeciez po to mamy to forum i napewno choc po czesci rozwiazemy swoje problemy



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 01, 2006 20:10

golfir, ja wlasnie tez mam maxymalnie zajety czas przez uczelnie :p a temat jest prosty bo juz cos takiego probowalem robic na uszkodzonej, doswiadczalnej pompie tylko mialem problem z poprawnym zdemontowaniem i zalozeniem sprezynki.

Co najwazniejsze i o czym malo kto wie. Ten sposob jest bardzo efektywny, daje duze przyrosty mocy, a silnik 1.6td ze wzgledu na budowe wewnetrzna nie boi sie obrotow. Prosze popatrzec na wykres tego audi ktory zapodalem. Normalnie mechanizm odcinajacy paliwo zaczyna dzialac od ok 2,8tys obrotow i ogranicza paliwo, a jak sie to odciecie przesunie na wyzsze obroty moc stale rośnie :D Ponoć jest to jedna z najbardziej odczuwalnych modyfikacji TD i działa również w zwykłym dieslu.

PS. ten wykres audi 1.6td to moc na kołach nie na silniku :D


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw lut 02, 2006 00:02

ok tez mam strara doswiadczalna pompe takze jak cos zrobie to dam ci znac co i jak i moze zrobie jakies foto w razie co,to bedzie ci łatwiej to zrobic ale na razie musze sie troche obrobic.pozdro



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 02, 2006 01:01

golfir, niedlugo na vwdiesel.net bedzie instrukcja z fotkami "krok po kroku" :D


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
daniel026
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt sty 13, 2006 01:11
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Post autor: daniel026 » czw lut 02, 2006 18:17

stonefree napisał
P.S. czy to sie stało nagle,ze zaczął tracić moc?P.S.2 jedź do kilku speców o których popytaj starych kierowców.U nasteż MAŁO KTO SIE NA TYM ZNA!
W sumie tak właśnie się stało. Silnik pracował bardzo dobrze, aż tu nagle brak wysokich obrotów.Byłem już u drugiego pompiarza i też po sprawdzeniu pompy na stole powiedział że mam do wymiany głowiczkę. Więc pozostaje mi kupić jakąś używaną pompę.



x-fly
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw lis 13, 2008 12:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: x-fly » pn lis 17, 2008 15:28

pewnie to nie to ale u mnie zwyczajnie zatkało sie sitko w baku (juz 2 razy bo go nie płukałem) i auto nie miało mocy, dławiło sie, brak maks obr., ale mowie - pewnie to nie to


T2 1.3B chłodzony wodą z chłodnicą w obiegu i pompką wody z elektrozaworem
FMIC pod zderzakiem od Isuzu2.8
TMIC od Forda2.5
pompa wtr od Vento z elektrozaworem kąta wtrysku (planuję 10mm), agresywny pin, GOVmod 5.5mm
podgrzewany filtr paliwa
itd.. :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 70 gości