Problem z dławieniem przy przechyłach (zakretach)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gadzetunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
Lokalizacja: Łuków

Post autor: gadzetunio » pt lip 09, 2010 21:46

hehe parownik odpada :D to się dzieje na benzynie....a parownk i tak mam do wymiany :D no jutro zaleje tyle benzynki i zobaczę :)

[ Dodano: 10 Lip 2010 15:25 ]
doszedłem do wniosku z mechanikiem ze wymienimy cały bak i pompke. mam nawet takiego jeźdzącego dawce organów więc bedzie chyba najszybciej. Sprawdzalismy pompke podczas jazdy dostaje prad zasysa to co jest w baku a przy przechyle dostaje paliwa wiec paliwo ucieka w drugi koniec baku.....

[ Dodano: 10 Lip 2010 15:31 ]
doszedłem do wniosku z mechanikiem ze wymienimy cały bak i pompke. mam nawet takiego jeźdzącego dawce organów więc bedzie chyba najszybciej. Sprawdzalismy pompke podczas jazdy dostaje prad zasysa to co jest w baku a przy przechyle dostaje paliwa wiec paliwo ucieka w drugi koniec baku.....



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lip 12, 2010 11:43

Paweł Marek, masz moze wiedzę czy w mk2 sprawa ma się podobnie? Tzn jest jakiś oring i jego brak będzie powodował przygasanie? Pytam bo Golfik mi przygasa (objawy podobnie jak u autora tematu), wyjąłem pompę ale tam jest przecież inna konstrukcja niż w mk3. Oringu nie znalazłem żadnego.



gadzetunio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 09, 2010 18:20
Lokalizacja: Łuków

Post autor: gadzetunio » pn lip 12, 2010 16:44

Witam chłopaki już wiem co powodowało dławienie....przegroda w baku......była złamana i paliwo uciekało...dzięki za pomoc :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 225 gości