Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

Post autor: bugalon » ndz sty 08, 2012 03:51

Może i sie nie oplaca, ale koszt swapu też robi swoje. Ja zamiast wydawać na swapa 5k to bym zainwestował w wałki, wydech i dobry program. Do uzyskania spokojnie 150 koni (jak nie więcej) z zajebistym przebiegiem momentu (ze względu na zmienne fazy rozrządu). Wybor nalezy do Ciebie. Gdyby mnie interesowalo 150-170 koni to nie bralbym się za swapa tylko modził to co mam o ile jednostka sprawna i nie sprawia klopotow.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

Post autor: GregorzG60 » śr lut 19, 2014 21:48

Tak to wygląda w AGN z fazatorem.

Seria

Obrazek

Seria + program

Obrazek

Jedzie niewiele gorzej niz seria 1.8T 150km. Reakcja na pedał gazu jest niesamowicie agresywna.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

Post autor: toffic » ndz lut 23, 2014 13:43

GregorzG60 włącz normowanie w Dynomecie i popraw wszystkie wykresy



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

Post autor: GregorzG60 » ndz lut 23, 2014 21:12

toffic - normowanie jest włączone http://hamownia.win.pl/instrukcja/menu_opcje_misc.gif" onclick="window.open(this.href);return false;


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

Post autor: toffic » ndz lut 23, 2014 22:30

To masz dziwnie duże fale na wykresie i to jak patrze wszystkie, które wklejasz. Coś robisz nie tak, ew. sam Dynomet nawala



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

Post autor: GregorzG60 » wt lut 25, 2014 11:36

Nic nie nawala , po prostu jest taka funkcja jak wygładzanie wykresu i jej nie nadużywam.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

Post autor: toffic » wt lut 25, 2014 13:24

wygładzanie to 2 inna bajka, więc popraw z łaski swej jak należy



Awatar użytkownika
mcaris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 18:33
Lokalizacja: warszawa

Podwyższenie mocy mk4 1.8 20V

Post autor: mcaris » ndz mar 02, 2014 10:59

Myśle że najlepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie swap-a . Taki agu za nieduże pieniążki można kupić i z wiązką nie było by problemu .
Ja u siebie robiłem właśnie swap z 1.6 na 1.8T (AUQ) no i troche roboty było . Garaż+kanał+ troche zdolności manualnych i swap-a zrobisz :hmm: :hmm:


Był LEON jest SKODA OCTAVIA II 2.0 TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości