zawór wg

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt cze 15, 2010 12:36

żle napisałem w tym jr nie chodzilo mi o pompe tylko o turbo tam było t3 czy moze t2? Kręcić zamierzam, planuje w ciągu miesiaca włozyć pompę 10mm, a potem turbo czy lepiej zacząć od turbiny?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 15, 2010 15:07

maniek8855 pisze:turbo tam było t3 czy moze t2?
Ja w JR-ch widywałem tylko K-24...
Przyznam się szczerze,że nigdy nie widziałem JR-a z T3...choć ktoś tu pisał,że były :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt cze 15, 2010 15:46

Jak chcesz dmuchać więcej jak 0,8 bara to musisz zaślepić zawór bezpieczeństwa na kolektorze ssącym inaczej cała para idzie w gwizdek.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 15, 2010 17:48

BENITO, pod warunkiem,że posiada owy zawór,bo nie we wszystkich 1,6TD były...
Nie wiem od czego to zależało :P


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » wt cze 15, 2010 18:26

BENITO pisze:Jak chcesz dmuchać więcej jak 0,8 bara to musisz zaślepić zawór bezpieczeństwa na kolektorze ssącym inaczej cała para idzie w gwizdek.
z tego co na fotkach widziałem to nie miał tego zaworu

[ Dodano: 15 Cze 2010 18:27 ]
Michaś_1977 pisze:rzyznam się szczerze,że nigdy nie widziałem JR-a z T3...choć ktoś tu pisał,że były
były były :grin: , ja mam w swoim jr T3

[ Dodano: 15 Cze 2010 18:29 ]
maniek8855 pisze:w tym jr nie chodzilo mi o pompe tylko o turbo tam było t3 czy moze t2
myśle ze t3 bo w jr-ach nie było t2 ,może też byc k24



arwam

Post autor: arwam » śr cze 16, 2010 09:53

maniek8855, w JR i silnikach MF jest T3 zamiennie z K24 jeśli nikt nic nie dłubał



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości