ARL+ vs 330d

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » śr cze 16, 2010 16:59

JJacek, 204KM ma już inny osprzęt,

macie mojego



nie trzyamłem kierownicy bo trzymałem wielki aparat. sziftowałem też tak średnio. ale wykręciłem te fabryczne 7,2 :helm:

[ Dodano: 16 Cze 2010 17:02 ]
gdyby autor tematu przejeżdzał przez sosnowiec to można sie odezwać na pw. pojezdzimy. ale aktualne do soboty bo chyba sprzedaje auto w weekend (może wsiądzie się do V gti :helm: :helm: :helm: :helm: )
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 16:59 przez Darcyn, łącznie zmieniany 1 raz.



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » śr cze 16, 2010 17:09

nie mam g-techa itp ale mam program na gps'a który bardzo ładnie mierzy i jest większa dokładność od stopera na którym do licznikowych 100 mam ok 6 sec :bigok: co jest wynikiem nierealnym na tym setupie, a na gps najlepszy wynik 7,03 co wydaje mi się jak najbardziej możliwym na dobrym asfalcie i dobrych oponach dodam że na zimówkach nie było szans zejść poniżej 8,4. Na v max może bym nie dał rady ja jednym z filmiku widać że jest mocno z górki. Po ostatnich problemach z dziurawym tłokiem podczas zabawy na autostradzie z a4 3.0tdi psychika mi na razie nie pozwala :grin: ale kiedyś udało mi się osiągnąć 253kmh na gps ale tylko dlatego że jechałem za mercedesem e klass 420cdi. Czasami w czwartki bywam w katowicach na 3 stawach to można by się sprawdzic :pub:
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 17:20 przez bvw08, łącznie zmieniany 1 raz.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » czw cze 17, 2010 08:27

JJacek pisze:Silnik ten sam, ale jego oprogramowanie/mapy mogą być inne. Jeśli był homologowany na 204 to miał 204 +- dozwolone odchylenie. Akurat pomiar na hamownii wskazujący 220 KM nie ma to nic do powiedzenia bo w żaden sposób nie odwzorowuje on badania hmologacyjnego DIN czy też RL/EWG.
EDIT: chodzi mi o różnice między 204 a 218. Co do oznaczeń to są to te same silniki.
nie wnikam w badanie homologacyjne bo czesto jest ono fikcja na papierze :) te 204ps wychodza w wiekszosci przypadkow okolo 220ps, tak jak arl ~160ps i to sie liczy :)

Darcyn masz 330cd 204ps?? swietne auto, szczerze mowiac chyba lepsze od golfa v gti, chociaz bmw nie trawie :D soft na 270 i mozesz sie cieszyc malym spalaniem i swietnymi osiagami


vw > all

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » czw cze 17, 2010 09:19

Darcyn pisze:ale aktualne do soboty bo chyba sprzedaje auto w weekend (może wsiądzie się do V gti :helm: :helm: :helm: :helm: )
O to wtedy zobaczysz co to jest prawdziwy hot hatch ;)
Ale zawirusowac trzeba gti odrazu bo w serii jezdzi jakotako ;)



JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: JJacek » czw cze 17, 2010 10:33

majkitdi pisze: nie wnikam w badanie homologacyjne bo czesto jest ono fikcja na papierze :) te 204ps wychodza w wiekszosci przypadkow okolo 220ps, tak jak arl ~160ps i to sie liczy :)

Darcyn masz 330cd 204ps?? swietne auto, szczerze mowiac chyba lepsze od golfa v gti, chociaz bmw nie trawie :D soft na 270 i mozesz sie cieszyc malym spalaniem i swietnymi osiagami
Przecież badanie homologacyjne m.in. mocy pojazdu jest warunkiem jego dopuszczenia do ruchu drogowego.
Fikcją na papierze jest przekładanie wyników hamownii podwoziowej na wyniki z hamownii silnikowych mierzących wg. norm DIN czy RL/EWG.
Standardem jest właśnie pomiar na hamownii silnikowych wg. tych norm (co udowadniają hamownie podwoziowe stosują współczynniki korygujące wynik do tych norm, ale to tylko współczynniki, które mają przybliżyć i unormować wynik).



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » czw cze 17, 2010 11:40

A ja bym chciał spotkać seryjnie nie zawirusowane gti ale nie mam szczęścia, a startować z 250km to niema najmniejszego sensu


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » czw cze 17, 2010 17:28

Seryjne gti w manualu jest troszke szybsze od arl po sofcie. A w dsg bedzie oczywiscie jeszcze szybsze.



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » czw cze 17, 2010 22:05

taki mały pokaz :grin:



[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
kovens
Lord GTI
Posty: 1279
Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:26
Lokalizacja: Aschaffenburg

ARL+ vs 330d

Post autor: kovens » sob wrz 04, 2010 22:30

czytam wiele postow w dziale kille i taki wniosek mi sie nasuwa, moze wyolbrzymiony, ale jakos tak, ze obojetnie jakie auto (bmw, honda, i Bog wie co jeszcze), to zawsze jest objechane przez mk2 mk3 i mk4...



Awatar użytkownika
Gumis_Krk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: wt sie 05, 2008 12:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

ARL+ vs 330d

Post autor: Gumis_Krk » sob wrz 04, 2010 22:54

kovens, Bo raczej mało jest postów w których ktoś sie chwali ze coś go objechało :)



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: ARL+ vs 330d

Post autor: xxxGlaDxxx » sob wrz 04, 2010 23:39

kovens pisze:czytam wiele postow w dziale kille i taki wniosek mi sie nasuwa, moze wyolbrzymiony, ale jakos tak, ze obojetnie jakie auto (bmw, honda, i Bog wie co jeszcze), to zawsze jest objechane przez mk2 mk3 i mk4...
Hmmmm, dziwne oO . Może to dlatego że to forum vwgolf.pl ? Nie, nie, nie, to napewno nie dlatego oO.



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

ARL+ vs 330d

Post autor: lipass » ndz wrz 05, 2010 11:04

kovens pisze:jakos tak, ze obojetnie jakie auto (bmw, honda, i Bog wie co jeszcze), to zawsze jest objechane przez mk2 mk3 i mk4...
dlatego ja mało czytam ten dział ;-)



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

ARL+ vs 330d

Post autor: Hz » wt wrz 07, 2010 01:32

bvw08, rozumiem A4 do zjazdu 925 a z jakiej strony jechaliście Gliwice czy Katowice?? I któż na SRS/SL ma ARL + ?? Czemu jeszcze Cię nie widziałem gratki za kilka mój następnca po TDI to własnie 330D + jakieś mody na 250 koni ;) pozdro dla Ciebie


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: ARL+ vs 330d

Post autor: bvw08 » wt wrz 07, 2010 18:49

chyba mało jest w RSL,SL ARL+ co prawda nie jest to golf co akutat mi nie przeszkadza, bo przez wielu uważany za lepsze jakościowo autko. Jechaliśmy od katosów do zjazdu na wirek nie wiem jaki ma nr.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości