Kontrolka ciśneinia oleju nie świeci

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn maja 31, 2010 21:10

agrala pisze:nie wiem jak jest w mk4 ale w polo z 99 roku jest tak ze kontrolka sie nie zapala po przekreceniu kluczyka w stacyjce to normalne
Nie, to nie jest normalne; przy prawidłowym działaniu kontrolka zaświecić ma zawsze - jedyna różnica z innymi typami liczników jest ta, że w np. Polo kontrolka gaśnie przed uruchomieniem silnika: sama sprawdziła się że świeci i się wyłącza - że tak napiszę obrazowo :grin:



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt cze 01, 2010 08:00

tak masz racje, sama gasla bez odpalania silnika - moj blad



dylesid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob maja 29, 2010 16:45
Lokalizacja: UK

Post autor: dylesid » pn cze 07, 2010 14:49

Pytanie: czy w takiej sytuacji (niskiego cisnienia) zmiana oleju na mineralny cokolwiek da, czy tez sytuacja sie pogorszy? Obecnie wlany jest polsyntetyk.



greg

Post autor: greg » pn cze 07, 2010 15:14

dylesid pisze:Pytanie: czy w takiej sytuacji (niskiego cisnienia) zmiana oleju na mineralny cokolwiek da, czy tez sytuacja sie pogorszy? Obecnie wlany jest polsyntetyk.
ty chyba jesteś niepoważny - odkręć miskę i sprawdź smok - jak nie wina smoka to będziemy dumać - potrzebny długi klucz imbus z zaokrągleniem na końcu (firma Kingtony ma takie w komplecie) oraz o ile pamiętam oczkowy 18 lub 19 (może być nasadowy) + do tego silikon do uszczelnienia miski jak będziesz spowrotem zakładał



dylesid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob maja 29, 2010 16:45
Lokalizacja: UK

Post autor: dylesid » pn cze 07, 2010 15:23

Jutro rano przyjezdza znajomy mechanik i bedzie sprawdzal ten smok. Tylko chcialem od razu wymienic olej przy okazji...



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn cze 07, 2010 15:26

dylesid pisze:Tylko chcialem od razu wymienic olej przy okazji...
ale nie na mineralny...dobry półsyntetyk i dobry filtr. Po wymianie oleju, filtra i sprawdzeniu smoka odezwij się...



dylesid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob maja 29, 2010 16:45
Lokalizacja: UK

Post autor: dylesid » wt cze 08, 2010 14:28

Smok czysty. Ale panewki maja luzy. Jedyna opcja to je wymienic, albo silnik, jak mowi mechanik. Albo sprzedac dalej...



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » wt cze 08, 2010 21:46

Nic nie piszesz co pwiedział handlarz.


Jacek

dylesid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob maja 29, 2010 16:45
Lokalizacja: UK

Post autor: dylesid » pt cze 11, 2010 09:13

Z handlarzem trace powoli sily. Sprawdzil samochod kilka dni temu, wymienil olej, czujnik, filtr i mierzy cisnienie i mowi ze jest OK, a ja mu, ze sprawdza sie na cieplym, a nie na zimnym, nawet taki laik jak ja to wie. Troche mu mina zrzedla ale mowi, zebym sie przejechal. No to sie przejechalem. Co prawda lampka cisnienia sie nie zaswiecila, alele go rozgrzalem, wrocilem, on podpina cisnieniomierz i oczywiscie na 2000 obrotow 1 bar. I mu mowie, to wlasnie to, o czym mowilem od poczatku, niskie cisnienie oleju. A on ze alez skad, silnik chodzi, nie stuka nic, a ja na to ze to nie ma znaczenia, bo JEST NISKIE CISNIENIE FOR FAKE SAKE. No i sie sytuacja zrobila napieta, ja mu swoje, on swoje, w koncu powiedzial, ze nie ma pieniedzy. Ja mu na to, ze chce to miec na pismie, i kiedy odda. A on, ze napisze. No i napisal. Oczywiscie nie to, co trzeba. Napisal na kartce, ze prosi o miesiac, zebym pojezdzil, i jak beda stukoty, to samochod do dalszych testow. Nie mialem juz sily sie z nim spierac, wiec powiedzialem, OK, w takim razie ja to skonsultuje z Trading Standards. A on: swietnie, oni ochronia mnie i ciebie. Pomyslalem sobie: ty chu.u, ja ci dam ochrone.

No i teraz siedze, i pisze listy. Jak bedzie trzeba, pojde do sadu.



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » pt cze 11, 2010 10:51

Podjedź do serwisu,zrób pomiar ciśnienia i niech Ci wystawią opinie na piśmie na temat silnika.To nawet musisz mieć do sądu.


Jacek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości