MK III - ADY 2.0 praca na wolnych - czujnik temperatury

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » ndz sty 15, 2006 22:37

Adamtd pisze:Ale mógł paść poprostu elektrycznie, albo kabelek nie styka itp. itd, ale fakt, że jizu nie napisał jakie ma te wahania obrotów
gdyby padł, nie stykał itp. to po 1 VAG pokazał by błąd a ja badałem auto vagiem juz kilkadziesiąt razy i żadnego błędu nie mam. Ale nie martwię się tym bo wahania obrotów mam w dopuszczalnej granicy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 15, 2006 22:41

Kręci czy posuwa - i tak silnik :).
A co do regulatorów. Miałem do czynienia z trzema uszkodzonymi. Nigdy nie było falowania wolnych tylko po prostu przygasanie lub gaśnięcie silnika po zdjęciu nogi z gazu. Falowanie to owszem regulator może powodować, ale nie z powodu jego uszkodzenia tylko nieprawidłowego sterowania nim przez komputer. Raczej to objaw nieprawidłowych sygnałów docierających z czujników do ECU. A których cholera wie. Mozna by jednak od Vagu w takiej sytuacji zacząć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz sty 15, 2006 22:43

jizu, podłacz no tą swoją maszyne pod komputer i zobaczysz, czy jakies błedy nie wyskakują


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

jizu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 08:46
Lokalizacja: W-WA

Post autor: jizu » ndz sty 15, 2006 22:51

podlaczalem i zero bledow
wachania sa male moze tak jak piszenie +-50
ale mysle ze tak nie moze byc bo dobrze dzialajacy silnik
powinien pracowac rowno i tu tez tak bedzie :)
narazie naprawde widze szanse w przeplywomierzu


sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz sty 15, 2006 22:58

Poczyścić przepustnice, styki, przepływomierz i może cos to da, a różnica 50 obrotów to faktycznie nie dramat.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » ndz sty 15, 2006 23:01

Paweł Marek pisze:Kręci czy posuwa - i tak silnik :).
A co do regulatorów. Miałem do czynienia z trzema uszkodzonymi. Nigdy nie było falowania wolnych tylko po prostu przygasanie lub gaśnięcie silnika po zdjęciu nogi z gazu. Falowanie to owszem regulator może powodować, ale nie z powodu jego uszkodzenia tylko nieprawidłowego sterowania nim przez komputer. Raczej to objaw nieprawidłowych sygnałów docierających z czujników do ECU. A których cholera wie. Mozna by jednak od Vagu w takiej sytuacji zacząć.
Jak pisałem sprawdzałem kilkadziesiąt razy i nic. 3 moich kolegów mechaników ma vaga. Zeby to potwierdzic byłem nawet w boschu i innym dobrym serwisie i nic zero błędów.....



jizu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 08:46
Lokalizacja: W-WA

Post autor: jizu » ndz sty 15, 2006 23:01

dramat zaden
ale interesujaca walka i moze ja wygram :)


sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości