Mk2 TD 1V problem z turbem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » pn maja 03, 2010 15:22

Marcin997 pisze:Znaczy się wskaźnika Boost?
tak



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Post autor: Marcin997 » pn maja 03, 2010 15:40

no to mam mam :bigok: Wiele się naczytałem że zanim się pokręci to wskaźnik kupić... :) Więc kupiłem... Dokładnie to ten kupiłem
http://allegro.pl/item1016664023_wskazn ... gauge.html

[ Dodano: 03 Maj 2010 22:02 ]
Dawka poszła w górę... Tak że kopci ładnie, i ładnie idzie.. tylko wynikł problem mały... Otóż jak kręciłem tym pręcikiem ze sprężynką aby zmniejszyć obroty, to całkiem się wykręcił... :crazy: no a tam mało miejsca jest żeby jakoś trafić spowrotem... czy cus.. Moge to tak zostawić? czy raczej nie.... Jutro zabiore się za dalszą część przygód z ciśnieniem turba.
Zrobie tak jak kolega arwam, napisał... Czyli że pod koniec regulacji dopiero zacznie podnosić ciśnienie... Więc spróbuje...

[ Dodano: 05 Maj 2010 19:43 ]
Już wszystko jasne co do turba... Jest tak jak pisał arwam,
arwam pisze:dopiero pod koniec regulacji zacznie podnosić ciśnienie
I tak się stało.. Dzisiaj podniosłem ciśnienie do 1.1 Bara, tylko niepokoi mnie to, że normlanie jak jade to turbo nie łąduje, to norma, wiem, ale chodzi o to że jak cisne to ciśnienie stoi na 0.7 bara i tak do 4 tys obrotów, dopiero od 4 tysięcy obr powoli podchodzi do 1 bar, stając na 1.1 przy końcu obrotów... To tak ma być??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 34 gości