110 km -> podczas jazdy zgasl, puscil chmure dymu i finit

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn kwie 26, 2010 22:52

A masz możliwość zmierzyć kompresję?



Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Naparstek » pn kwie 26, 2010 23:02

Podłącz pod vaga i sprawdź jakie błędy pokazuje



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn kwie 26, 2010 23:07

Kolega napisał już przecież że podłączenie VAGa stanowi mały problem...



Awatar użytkownika
reaper1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: reaper1986 » wt kwie 27, 2010 00:22

niecale 2 tyg wcześniej kompresje i wszystkie mozliwe cisnienia i obroty mial wrecz na ksiazkowym poziomie....



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt kwie 27, 2010 00:28

Pytanie co dzieje się teraz! Jeśli kompresja leży -> rozrząd. Jeśli kompresja w porządku -> pompa/sterowanie.



Awatar użytkownika
reaper1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: reaper1986 » wt kwie 27, 2010 08:35

a tego dowiem sie dzisiaj bo na szczescie umowilem sie z mechanikiem/diagnosta wiec jakis ratunek bedzie oby werdykt byl wyplacalny :/



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 27, 2010 11:24

reaper1986, wrzuć wtryskiwacze na próbnik zwłaszcza jeśli pod podczas próby odpalenia silnik postukuje i obserwuj przewód powrotny z pompy wtryskowej do filtra czy nie ma w nim powietrza podczas gdy w zasilającym go nie ma . jeśli w powrotnym będzie a w zasilającym nie to masz zawieszone wtryskiwacze. w TDI nie masz nurników w króćcach i taki jest właśnie tego efekt.
jeśli rozrząd jest w porządku to ja obstawiam właśnie zawieszone wtryskiwacze lub bardzo marnej jakości paliwo.

wiem co to znaczy bo kiedyś jeszcze jak miałem AAZ to przy przesiadce na pompę 11mm przerabiałem właśnie identyczny efekt.
ciemny dym podczas kręcenia a jak załapał to odrazu gasł z tym że w TD strasznie sietłucze.
a w TDI trzeba siędść wsłuchać chyba że w trakcie pracy motlum paliwa sięw garach ngromadziło i jak zacznie sie nagle spalać to silnik siętłucze jakby miał się za moment rozlecieć
najpierw sprawdź rozrząd. jak tu jest OK to wtryski na wierzch i do pompiarza na próbnik je podrzucić.
podczas sprawdzania mają wydawać ostry skrzypiący dźwięk



Awatar użytkownika
reaper1986
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 15, 2007 09:33
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: reaper1986 » wt kwie 27, 2010 12:46

dzieki za kolejna sugestie ;) zaraz bedzie podpinka pod vaga i zobaczymy co dalej ;)
a co do paliwa to leje tylko na orlenie paliwo..tzn u siebie w pracy ;)

[ Dodano: 27 Kwi 2010 22:56 ]
okazalo sie-> rozrzad przeskoczyl mi o 2 zeby :/ okazalo sie ze kolo zebate na wale sie spierdzielilo :/ modle sie zeby tylko korbowod nie ucierpial...jutro rano lot na kanal ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości