ile trzeba pompowac na ponad 200km ok 220km afn
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
w paru mocniejszych tdi jakie znam na seryjnych szpilkach podnosiło, po zmianie trzymało się,
ps. i nie mówię tu o wydmuchiwaniu uszczelki
ps. i nie mówię tu o wydmuchiwaniu uszczelki
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 01:15 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.
ARP nie robi szpilek do 1,9 TDI VP37.....Szpilki ARP od coswortha pasują do 1,9 tdi i takie wszyscy zakładają (tylko to są pieniądze wyrzucone w błoto bo to nic nie daje) VP37 moze latać na GT22 owszem pod warunkiem że soft jest bezdymny (nie mówie tu o deczko dymi, albo leciutko puszcza bąki) Poprostu nie moze dymić....wszystkie przedmuchy są spowodowane zbyt wysokim EGT i *#cenzura#* konstrukcji głowicy, przy długotrwałym działaniu finał zawsze ma taki sam ! W baardzo duzym stopniu problem ten eliminuje sportowy wałek rozrządu (polecam bardzo ! ) nie dość że mocno niweluje dymienie dodaje sporo mocy.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
o takie odpowiedzi mi chodziłoaw69 pisze:ARP nie robi szpilek do 1,9 TDI VP37.....Szpilki ARP od coswortha pasują do 1,9 tdi i takie wszyscy zakładają (tylko to są pieniądze wyrzucone w błoto bo to nic nie daje) VP37 moze latać na GT22 owszem pod warunkiem że soft jest bezdymny (nie mówie tu o deczko dymi, albo leciutko puszcza bąki) Poprostu nie moze dymić....wszystkie przedmuchy są spowodowane zbyt wysokim EGT i ******* konstrukcji głowicy, przy długotrwałym działaniu finał zawsze ma taki sam ! W baardzo duzym stopniu problem ten eliminuje sportowy wałek rozrządu (polecam bardzo ! ) nie dość że mocno niweluje dymienie dodaje sporo mocy.
wystroi to na 3 barowym map sensorze?
u siebie miałeś 3 barowy do 250km? jakie ciśnienie miałeś?
pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
jak komuś często *#cenzura#* uszczelke to szpilki ARP sie zwrócą, bo mają tą zalete, że mozna je kilka razy uzycaw69 pisze:to są pieniądze wyrzucone w błoto bo to nic nie daje) VP37 moze latać na GT22 owszem pod warunkiem że soft jest bezdymny (nie mówie tu o deczko dymi, albo leciutko puszcza bąki) Poprostu nie moze dymić....wszystkie przedmuchy są spowodowane zbyt wysokim EGT i *#cenzura#* konstrukcji głowicy
jak jest szpilka zamiast śruby to napręzenia sa tylko rozciągające, w śrubie dochodzą skrętne podczas dokręcania
Kurcze nie pamietam firmy no i czy robi takze sruby do aut ale pamietam ze sa stosowane na okretach takie dosc ciekawe srubki firmy z USA. Bardzo mocne ale rozciagliwe. Dokreca sie w ten sposob ze sie wkreca szpilki i od gory dokreca nakretka ale trzeba szlike rozciagnac i dopiero dokrecic nakretke. Strasnie drogie ale ponoc nie ma lepszych na swiecie. Osobiscie sie zastanawiam czy sruby z dobrej gatunkowo stali o odpowiedniej twardosci moze nawet nierdzewki by ni ebyly tez dbre do takich kombinacji. To juz takie lekkie druciarstwo itp ale z drugiej strony wiem ze w serwisach potrafia sobie zaspiewac z akomplet srub okolo 150 zl wiec moze i warto kombinować.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
tylko co to za przyjemność co chwila łeb ściągać ? Ile razy tą głowice można planować i remontować ?jak komuś często *** uszczelke to szpilki ARP sie zwrócą, bo mają tą zalete, że mozna je kilka razy uzyc
jak jest szpilka zamiast śruby to napręzenia sa tylko rozciągające, w śrubie dochodzą skrętne podczas dokręcania
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Mi kiedyś w kompie pękł wężyk co idzie do map sensora cos gwizdało nie mogłem dojść
ile turbo ładowało ????? ale na programie pod 216 i pompe 10 z gratami 230 i 11 nie było dymu nic ... do tego na czujniku bost kończyła sie skala 2b ale ze to auto garade nie brałem tego specjalnie do siebie.... i jeździłem z tym i nic sie nie działo....
Ja wymieniałem uszczelke pod glowicą ale przez to ze na 2 paliłem kapcia ...
przez palenie tez i sprzegło niewytrzymało... teraz juz troche mi przeszło i jezdze bez awaryjnie....
ile turbo ładowało ????? ale na programie pod 216 i pompe 10 z gratami 230 i 11 nie było dymu nic ... do tego na czujniku bost kończyła sie skala 2b ale ze to auto garade nie brałem tego specjalnie do siebie.... i jeździłem z tym i nic sie nie działo....
Ja wymieniałem uszczelke pod glowicą ale przez to ze na 2 paliłem kapcia ...
przez palenie tez i sprzegło niewytrzymało... teraz juz troche mi przeszło i jezdze bez awaryjnie....
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Re:
jakiejś konkretnej firmy?aw69 pisze: W baardzo duzym stopniu problem ten eliminuje sportowy wałek rozrządu (polecam bardzo ! ) nie dość że mocno niweluje dymienie dodaje sporo mocy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości