szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » sob mar 13, 2010 19:54

Fahoo,


No to luzur, mamy następnego delikwenta.



Tak dla informacji czytających ten wątek.
Ja wraz z luzur, walczymy z tym problemem. Wymieniamy się informacjami poprzez PRIV.

Fahoo, moge ci tylko tyle powiedzieć, że nie jest to pompa wtryskowa, bo moja miała tylko 30tyś km nalatane jak ją kupowałem i była kupione w serwisie BOSCHA.

Wtryski to też raczej nie są, bo ja włożyłem z ASV 220/300 bar do mojego 1Z'eta. Tylko , że wtryski były sprawdzane przed włożeniem na maszynie.

Wydaje mi się, że pompa nie wyrabia z dawką paliwa. Kiedyś mi tylko tak robiło, jak silnik był zimny, a teraz już powoli zaczyna robić tak, jak jest ciepły. Sam walczę z tym problemem.

Tu mój wątek. Przy końcu tematu zaczyna się rozmowa, o dziwnym stukaniu przy 1100-1200obr.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob mar 13, 2010 21:05

Fucker, u nie tez na początku na wtryskach ori z ahu szarpało z rana a potem nikło po rozgrzaniu teraz napier......czy zimny czy ciepły :blush:
trzeba to rozkminic.......

-ktos podrzucił mi zeby wyjąc n108 bo to on moze sie zacierac i nie przyspiesza kąta tak jak powinien


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » sob mar 13, 2010 21:13

To jest bardzo dobry trop :)



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob mar 13, 2010 22:14

Fucker, mam identycznie jak ty!!!!!
jota w jote jak by zapowietrzanie i brak ropy w baku-dociskam gaz i problem znika
WTF?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
medman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 13, 2010 14:42
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: medman » sob mar 13, 2010 23:06

Może trzeba wgrać oryginalny soft z AFN i na nim robić setup. Nie słyszałem nigdy wcześniej o szarpiących AFN-ach. Sam walczyłem dwa lata z szarpaniem. Na ori sofcie i ecu z 1z-ta nie szarpało. Zaczęło się po chipie na 8 bit-owcu. Obecnie po wgraniu na 16 bitowego ecu, ori softu z afn szarpania nie było. Po chipie też nie ma.


A4 B5 1Z 90 KM + WTRYSKI 216 BY COWBOY + TURBO AWX + POMPA VP 37 AFN + ECU 16 BIT = ? HP, ? NM BY TURBO DIESEL

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz mar 14, 2010 10:32

tjaaaaa........
a u mnie komp 16 bit soft nie ruszany,na ori wtryschach 195bar tez zarpie i co ty na to?



ps jak zmienic i gdzie kodowanie skrzyni?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
medman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 13, 2010 14:42
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: medman » ndz mar 14, 2010 14:18

qrde ale u ciebie soft z AHU ? :rock: :rock: :rock:
Można by było zrobić podmiankę i założyć do ciebie mojego kompa tak z ciekawości sprawdzić czy coś by to dało. :okej:
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 14:36 przez medman, łącznie zmieniany 1 raz.


A4 B5 1Z 90 KM + WTRYSKI 216 BY COWBOY + TURBO AWX + POMPA VP 37 AFN + ECU 16 BIT = ? HP, ? NM BY TURBO DIESEL

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz mar 14, 2010 23:43

wczoraj myslałem ze jest w miare ok
dzis na zimnym przy dawce zmniejszonej do 3,8-4,0mg/r
1bieg 1200-1400rpm i szarpanie jak na zapowietrzonym ukł wtryskowym
wiec rece mi opadają :panna:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Matras
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pt sty 23, 2009 22:04
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Matras » ndz kwie 25, 2010 19:19

dopisuje się do grupy panowie :/ u mnie szarpie na 4 i 5 na szczęście nie jest to aż tak uciążliwe... problem pojawił się po wymianie wtrysków z AFN w 1Z.



semizas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw cze 04, 2009 20:12
Lokalizacja: wawa

Post autor: semizas » wt kwie 27, 2010 10:44

Panowie, ja mam ten sam problem i powiem co wymieniłem a to i tak nic nie dało.
Od początku, drgania były minimalne, ledwo wyczuwalne, najczesciej na 3 biegu przy stałej predkosci kolo 50 km. z czasem sie nasilały i wystepowały na wyzszych biegach. Wymieniłem pompe wtryskowa, i wtryski, nic to nie dało, teraz gdy samochod jest zimny na 3 czy 4 szarpie prawe cały czas (wyjatek jak wcisne gaz do oporu albo jade na polsprzegle) a jak sie troche nagrzeje zaszarpie od świeta... dostałem informacjie ze to moze cos imobilajzer zakłucac prace pompy, ale to jak nagrzany chodzi rowno to raczej zadna częsc elektroniczna (na chlopski rozum)... cholera mnie bierze z tym szarpaniem, STAWIAM LITROWĄ FLACHE JAK KTOS MI POWIE CO Z NIM JEST NIE TAK ? ! (oczywiscie jak po radach przestanie szarpac)

P.S od filtra powietrza ida mi przewodami bombelki powietrza, moze to jest to ? fakt ze jak podłaczylem go na krotko z butelka przy filtrze (wykluczenie dziurawego przewodu) to miałem tak samo...
Ostatnio zmieniony wt kwie 27, 2010 10:47 przez semizas, łącznie zmieniany 1 raz.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt kwie 27, 2010 10:46

Matras pisze:dopisuje się do grupy panowie :/ u mnie szarpie na 4 i 5 na szczęście nie jest to aż tak uciążliwe... problem pojawił się po wymianie wtrysków z AFN w 1Z.
A co siedzi w komputerze? Jeśli seria/mod pod wtryski 1Z to szarpie z powodu zbyt wysokiej dawki na niskich obrotach...



semizas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw cze 04, 2009 20:12
Lokalizacja: wawa

Post autor: semizas » wt kwie 27, 2010 10:52

no ale jak silnik sie nagrzeje to prawie nie szarpiea, co ma komputer do temperatury ?
pozatym on potrafi szarpac na wyższych obrotach ?
Ostatnio zmieniony wt kwie 27, 2010 10:53 przez semizas, łącznie zmieniany 1 raz.



tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt kwie 27, 2010 10:59

Co ma komputer do temperatury? Wbrew pozorom całkiem sporo... Chociażby korekcja dawek czy kąta wtrysku zależna od temperatury.

Paliwa jest za dużo w całym zakresie obrotów z tąd szarpania. Przekładanie wtrysków bez poprawnej adaptacji komputera to jak dla mnie "amerykański" tuning... Wystarczy vwvortex poczytać, dla nich jak gaśnie Check to znaczy że coś nie gra :rotfl:



Awatar użytkownika
Matras
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pt sty 23, 2009 22:04
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Matras » wt kwie 27, 2010 11:34

tjwasiak, jest mod pod wtryski 1Z, dawka ustawiona na vagu narazie 3,4 - 3,6 bo skończyła się regulacja.
sugerujesz korektę softu? może to byc powód zwiększonego spalania? zmniejszenie dawki da jakiś efekt czy trzeba pruć mapy w kompie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 193 gości