ECU i jego zasilanie w AHF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » ndz lut 28, 2010 20:16

kamil666 pisze:dziekuje za odpowiedzi, zrobie podwojne zabezpieczenie - pompa + 109 i mysle ze to da rade jako tako

jesli ktos ma jakies pomysly ciekawe to prosze pisac :)
Tu jest dobry temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Kolega Mariusz juz Ci dał do niego linka



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz lut 28, 2010 20:39

perki pisze:napisz wiecej o tym komie
Temat fona schowanego w autku przerabiałem na forum dosyć dawno >> jest to bardzo ciekawy system zabezpieczenia autka.
Wszystkie dostępne alarmy z GPS oraz same jednostki oferowane przez firmy zajmujące się lokalizacją są drogie i łatwe do odnalezienia w autku.

Jeżeli chodzi o triambulacje > to jest to kwestia płatnego dopisania IMEI do bazy danych. Ograniczenia mamy natury prawnej. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, więc fajnie jak by się ktoś wypowiedział o tej kwestii.

Natomiast jest inny sposób:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic428022.html

Wystarczy zmodyfikować jakiegoś tela z demobilu.
Kupujemy ładowarkę do autka, tela rozbieramy > pozbywamy się głośniczka i silniczka od wibracji. W telefonie ustawiamy czs ważności sms > żeby skrzynka się nie zapychała. Połączenia głosowe można zgasić całkowicie. Wyłączamy wszystkie opcje które ciągną dużo energii. Ładujemy konto i zapisujemy sobie gdzieś okres na ważności.
Uruchamiamy usługę lokalizacji i akceptujemy zapytanie.

Telefonik chowamy w dowolnym miejscu w autku > w częściach których złodziej zwykle nie rozbiera do sprzedania.
Do ładowarki fona dociągamy tylko + > masę mamy praktycznie na każdej metalowej części autka. Kabelek + przekładamy przez oryginalne wtyczki > tak żeby wyglądał jak reszta instalacji w autku.

Od tej pory możemy wysyłać esa na nr koma w autku > w odpowiedzi dostaniemy lokalizację. Nawet sama nazwa ulicy mówi bardzo wiele.

Konto doładować można kodem z innego tela.

Nie jest to metoda zabezpieczenia autka przed kradzieżą ale sposób na szybkie odnalezienie autka w razie jego straty.

Telefon można także przystosować do wysłania esa SOS pod dany numer w razie odpalenia alarmu w autku. Elektronik w domowym warsztacie może z byle fona wykręcić mega-GPS.

Wiem że kilku kolegów z forum ma takie coś w autkach > na bank nie ułatwi to życia złodziejowi> a szanse na odnalezienie autka zwiększa wielokrotnie.

Odpięcie + podczas rozbierania autka daje nawet 2 tyg czasu na znalezienie autka lub winnych jego zniknięcia.

Nowe pomysły na przerabianie komów są mile widziane.

I nie piszcie gdzie chowacie takiego fona u siebie i jakie macie zabezpieczenia w autku.
Zobaczcie do działu skradzione auta i przedmioty. > Wiele osób podaje nr telefonu w celu uzyskania informacji o autku > i tak samo mają wiele fałszywych ofert wymiany.
Często opisujecie swoje autka > na zdjęciach widać nr rej. > a skoro są oferty fałszywej wymiany to na forum są także osoby "niezbyt uczciwe". Do tego wystarczy opis zabezpieczeń > złodziej ma taką osobę jak na patelni.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Jaaro
TDI Power
TDI Power
Posty: 147
Rejestracja: pn mar 29, 2010 23:38
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: Jaaro » wt maja 04, 2010 11:25

Panowie, mam pytanko jeżeli chodzi o przekaźnik 109. Mam do niego podłączone trzy przewody: 1 czerwony gruby, 2 niebieski gruby, 3 cienki niebiesko-żółty.

Wie ktoś może od czego są te przewody igdzie dokładnie idą ?

FOTO:
Obrazek


WKS Śląsk Wrocław

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » wt maja 04, 2010 16:31

Proponuję opisać do których nóg przekaźnika są podłączone... W ten sposób łatwiej coś powiedzieć :smoke:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości