SB k14 cisnienie dziwne spadki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt lut 26, 2010 21:13

macie dobrze w furach
zawór bezpieczeństwa ma pilnować żeby sie fura nie rozkręciła i ciśnienie nie wysrało wszystkiego
szukać na forum, ja miałem w JR to mi przy 0,7 otwierał co jest BBBBBBBBBBBBBB niebezpieczne. jak sie modzi to go trzeba zablokować/zabezpieczyć, można sprawdzić w warsztacie sprężarka przy jakim ciśnieniu będzie się otwierał , tak śmiesznie strzela ;p
wkłada się tam coś i się zwiększa ciśnienie otwarcia


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości