Rybson, upewnij sie co odłącza, na pewno nie halla.
Jeśli pomaga odłączenie przepływki - to jest zwalona, do sprawdzenia w każdym razie i objawy pasują do niej. Opisy sprawdzania na forum
Problem z 1.8pf mk2 gti
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sas_gti chodziło mi o to, że po odłączeniu czujnika temperatury cieczy jest ok, nie muszę czekać aż ostygnie tylko od razu pali a więc czujnik halla nie ma tu nic do rzeczy.
[ Dodano: 03 Mar 2010 13:31 ]
Paweł Marek sprawdzę to przepływkę i dam znać czy to, to... Ale przyznam że już powoli tracę nadzieje...
[ Dodano: 03 Mar 2010 13:31 ]
Paweł Marek sprawdzę to przepływkę i dam znać czy to, to... Ale przyznam że już powoli tracę nadzieje...
"Fire & Ice"
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 10:24
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Witam,
Mój problem był podobny, problem tylko był w tym że dawka paliwa była za duża a nie za mała. Winny był przepływomierz, a konkretnie jego ustawienie na śrubie, o której pisze Paweł Marek. Skład mieszanki był rozregulowany.
Moje tematy:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199969
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205728
Szukałem a wina leżała w rozregulowanym przepływomierzu. Mechanik z urządzaniem do badania składu spalin naprawił problem.
Mój problem był podobny, problem tylko był w tym że dawka paliwa była za duża a nie za mała. Winny był przepływomierz, a konkretnie jego ustawienie na śrubie, o której pisze Paweł Marek. Skład mieszanki był rozregulowany.
Moje tematy:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199969
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205728
Szukałem a wina leżała w rozregulowanym przepływomierzu. Mechanik z urządzaniem do badania składu spalin naprawił problem.
A ja bym proponowal sprawdzic sonde lambda Miernikiem oczywiscie a najlepiej odloczyc ja na jakas chwile i pojezdzic Moze tak byc ze sonda daje za bogata mieszanke i takie wlasnie sa zachowania silnika Mozna tez odloczyc czyjnik od ssania niebieski zanim odloczysz sonde i tez pojezdzi z odloczonym czyjnikiem zobaczysz jaka bedzie reakcja pracy silnika Stawiam na sonde ale zlosliwosc zeczy martwych jest obszerna pokobinuj
Wielkie dzięki panowie dzisiaj popróbuje i dam znać czy doszedłem co to za ustrojstwo
[ Dodano: 06 Mar 2010 13:47 ]
No i okazało się, że sonda dawała za bogatą mieszankę.. Odłączyłem ją i samochodzik smiga:) tylko jak postoi i go odpale to za pierwszym razem gaśnie ale za drugim już jest ok mam pytanko a mianowicie:
czy można jeżdzić z odłączoną sonda?? Bo wtedy chodzi w trybie awaryjnym, czy nie będzie żadnych skutków ubocznych?
[ Dodano: 06 Mar 2010 13:47 ]
No i okazało się, że sonda dawała za bogatą mieszankę.. Odłączyłem ją i samochodzik smiga:) tylko jak postoi i go odpale to za pierwszym razem gaśnie ale za drugim już jest ok mam pytanko a mianowicie:
czy można jeżdzić z odłączoną sonda?? Bo wtedy chodzi w trybie awaryjnym, czy nie będzie żadnych skutków ubocznych?
"Fire & Ice"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości