Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								piotrekgal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1407
 		- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
 		
		
																- Lokalizacja: Suwałki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piotrekgal » wt lut 09, 2010 15:40
			
			
			
			
			maniek8855 pisze:teraz kolejny pytanie czy bez wskaźnika doładowania mogę ustawić tą wspomnianą śrubą turbo na 1bar,
niewiecej niz jeden obrót, dalej to juz zegarek zeby nie przedobrzyc, jasna sprawa do tego tez trzeba skorygowac dawke paliwa bo na samym powietrzu nie polecisz.
maniek8855 pisze:uszczelka pod głowicą jest seryjna jak ustawie na 1bar to będzie to bezpieczne dla uszczelki?
tak, tylko patrz aby zawor sie Tobie otwieral i z glowa traktuj auto.
maniek8855 pisze:jeśli tak w jaki sposób ile obrotów i w którą stronę
na zasadzie kontry
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								maniek8855							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1738
 		- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 15:52
			
			
			
			
			piotrekgal pisze:niewiecej niz jeden obrót, dalej to juz zegarek zeby nie przedobrzyc, jasna sprawa do tego tez trzeba skorygowac dawke paliwa bo na samym powietrzu nie polecisz.
czyli jeden obrót na zasadzie kontry powinno być oki, a jeden obrót o ile  mniej więcej zwiększy doładowanie?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								grandi							
 
						- Lord GTI

 			
		- Posty: 3831
 		- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
 		
		
											- Lokalizacja: Boat city
 
												- Auto: Octavia
 
												- Silnik: AQY
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grandi » wt lut 09, 2010 16:30
			
			
			
			
			Jak to jest z tymi usczlekami metalowymi i iloscia karbów orentuje się ktoś , to jest po to że w zależności jak  głowica wygłada - ile razy była planowana  , jeżeli damy za cienką to mamy wtedy większe ciśnienie teoretycznie a w praktyce dół może puścić
			
									
									
		
		
				...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie 
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Toshiba							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 856
 		- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
 		
		
																					- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 16:32
			
			
			
			
			grandi, jeśli splanujesz głowicę to zakładaj o takiej samej grubości jaką miałeś. 
Ja zakładałem większą i to podobno był błąd.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								grandi							
 
						- Lord GTI

 			
		- Posty: 3831
 		- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
 		
		
											- Lokalizacja: Boat city
 
												- Auto: Octavia
 
												- Silnik: AQY
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grandi » wt lut 09, 2010 16:37
			
			
			
			
			Toshiba pisze:grandi, jeśli splanujesz głowicę to zakładaj o takiej samej grubości jaką miałeś.
Ja zakładałem większą i to podobno był błąd.
A ty masz metalową?
 
			
									
									
		
		
				...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie 
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Toshiba							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 856
 		- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
 		
		
																					- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 16:49
			
			
			
			
			grandi pisze:A ty masz metalową?
Zwykła. Po 15.000 do wymiany  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								grandi							
 
						- Lord GTI

 			
		- Posty: 3831
 		- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
 		
		
											- Lokalizacja: Boat city
 
												- Auto: Octavia
 
												- Silnik: AQY
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: grandi » wt lut 09, 2010 16:59
			
			
			
			
			Toshiba pisze:Zwykła. Po 15.000 do wymiany
Ja mam ustawione 0,8 
A jakiej firmy kupiłeś 40 tys to ja rocznie robię  

 
			
													
					Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 17:00 przez 
grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie 
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Toshiba							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 856
 		- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
 		
		
																					- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 17:04
			
			
			
			
			Firmy? Hmm... W maju robiłem głowicę, więc dokładnie nie pamiętam. Ale na pewno nie Elring itp. Jakaś gorsza.
Po 15 tysiącach pada, bo kilka razy było przegrzanie silnika, więc...  

A głowica już 3 albo 4 była planowana.
 
			
													
					Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 17:04 przez 
Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								Toshiba							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 856
 		- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
 		
		
																					- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Toshiba » wt lut 09, 2010 17:58
			
			
			
			
			A czym się mierzy "wychylenie" tych tłoków? Jest jakiś specjalny przyrząd do tego?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Bartek_R							
 
						- Pasza dla Świń

 			
		- Posty: 395
 		- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
 		
		
																					- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Bartek_R » wt lut 09, 2010 18:00
			
			
			
			
			grubości uszczelek 
 
 dla td a tu jest chyba tdi 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
jest i urządzenie na fotce
 
			
													
					Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 18:01 przez 
Bartek_R, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch; 
 dlatego szybciej nas dogania  


 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								maniek8855							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1738
 		- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maniek8855 » wt lut 09, 2010 18:00
			
			
			
			
			Jeszcze mam pytanie czy wystarczy,ze zwiększę dawkę paliwa oczywiście rozsądnie i nie warto robić gov moda czy warto od razu zrobić gov moda, czy da to zauważalny efekt czy lepiej nie bawić się sprężynkami i podkładkami? i jeszcze pytanie jak ze sprzęgłem, jak ustawię turbo na 1,1bara ? Warto brać się za końcówki wtrysków, dodam,ze nic się z nimi nie dzieje, ale są ori z 1v czy lepiej nie grzebać jak dają radę?
			
													
					Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 18:01 przez 
maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości