MK III - ADY 2.0 praca na wolnych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie jestem pewien ale może rzeczywiście w pewnym minimalnym stopniu jest to możliwe. W końcu ECU trochę stopniowo przyśpiesza zapłon aż do pojawienia sie spalania stukowego, wtedy czujnik spalania stukowego się uaktywnia co powoduje opóźnienie zapłonu. I cykl powtarza się od nowa. Może to wywołuje te minimalne wahania obrotów, zanim regulator wolnych obrotow je skompensuje. Tak to sobie wyobrażam. Może powinno coś zmienić wlanie na próbę paliwa 98 oktan. Nie wiem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to tym bardziej
"kurde go raz" co to moze byc chyba sie rozerwe tak mnie to wkurza
[ Dodano: Czw Gru 15, 2005 22:17 ]
a moze tam jest jakis uklad stabilizujacy przy zaplonie lub dolocie
powietrza , przeciez cos sie musi zuzywac
[ Dodano: Pią Gru 16, 2005 07:35 ]
naprawde nie mozliwe by tak musialo byc
czy nikomu sie nie udalo rozwizac tego ?
"kurde go raz" co to moze byc chyba sie rozerwe tak mnie to wkurza
[ Dodano: Czw Gru 15, 2005 22:17 ]
a moze tam jest jakis uklad stabilizujacy przy zaplonie lub dolocie
powietrza , przeciez cos sie musi zuzywac
[ Dodano: Pią Gru 16, 2005 07:35 ]
naprawde nie mozliwe by tak musialo byc
czy nikomu sie nie udalo rozwizac tego ?
sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek
wg instrukcji serwisowej VW wachania obrotów w zakresie +- 50 obr to dopuszczalna norma dla silnika ADY - pokazywał mi to facet w autoryzowanym serwisie boschaPaweł Marek pisze:Nie jestem pewien ale może rzeczywiście w pewnym minimalnym stopniu jest to możliwe. W końcu ECU trochę stopniowo przyśpiesza zapłon aż do pojawienia sie spalania stukowego, wtedy czujnik spalania stukowego się uaktywnia co powoduje opóźnienie zapłonu. I cykl powtarza się od nowa. Może to wywołuje te minimalne wahania obrotów, zanim regulator wolnych obrotow je skompensuje. Tak to sobie wyobrażam. Może powinno coś zmienić wlanie na próbę paliwa 98 oktan. Nie wiem.
tak to dziwne ale przeciez nowy motor pracuje stabilnie
wiec to musi wynikac z pogorszenia czegos
[ Dodano: Sob Gru 17, 2005 08:52 ]
wymienilem jeszcze filtr powietrza i zadnej poprawy nie ma
[ Dodano: Sob Gru 17, 2005 13:39 ]
nadal potrzebna pomoc
wiec to musi wynikac z pogorszenia czegos
[ Dodano: Sob Gru 17, 2005 08:52 ]
wymienilem jeszcze filtr powietrza i zadnej poprawy nie ma
[ Dodano: Sob Gru 17, 2005 13:39 ]
nadal potrzebna pomoc
sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 258 gości