padnieta sonda?? 3 przewodowa zamiast 1przewodowej.Kopci

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz lut 07, 2010 20:49

a czy sonda w linku ktory dalem owyzej moze byc i nada sie ma zakrec napiec od 0-1v wint taki sam jak mam.
moze mi ktos wyjasnic na jakiej zasadzie komp rozpoznaje ze sonda sie nagrzala i podaje prawidlowe wartosci


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 21:10

MaRo1705, będzie ok, ale nie widzę szans żeby to była dobra sonda za tą cenę. Tej firmy sonda uniwersalna 4 kablowa w sklepie kosztuje jakieś 180 zeta. No ale nie wiem, chcesz ryzykować to proszę bardzo. Jedno jest pewne tu nie warto oszczędzać, natomiast właściwie większość sond 1V do aut z tego okresu się nada i universalna powinna się sprawdzić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz lut 07, 2010 21:14

Paweł Marek, wiadomo ze to jakas super sonda nei bedzie ale narazie mam tyle wydatkow ze na lepsza iemoge sie pozwolic , a bede mial pewnosc ze bedzie sprawna , dzisiaj zamawiam i czekam na paczuche mimo wszystkim dzieki wszystkim za pomoc

temat do zamkniecia


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz lut 07, 2010 22:44

Paweł Marek, każda sonda 1V będzie się nadawać elektrycznie problem może być tylko w gwincie

MaRo1705, sondę możesz mieć normalnie grzaną i podpiąć grzanie pod przekaźnik pompy tak jak napisali i podejrzewam że ECU szybciej ją zacznie czytać niż nie grzaną

daj znać jak jest po wymianie :bajer:


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz lut 07, 2010 22:45

RasPL, luzik jutro zamowie ze 2 dni zejda i potem napisze co i jak


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 22:46

MaRo1705, zamknę jak napiszesz o efektach, na razie niech temat zostanie otwarty


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz lut 07, 2010 22:51

Paweł Marek, ok a jeszcze takie pytanko czy 4 przewodowa tez moze byc rózna sie tym ze 4 przewod to masa na auto


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 22:54

może być i jest lepiej jak masę przykręcisz gdzieś do nadwozia czy silnika. Bo jednym z podstawowych problemów z sondami jednoprzewodowym był taki, że masa na układzie wydechowym sie traciła od korozji


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz lut 07, 2010 22:57

Paweł Marek, to kuipe 4 przewodowa jeszcze jedno pytanko jak wspomnialem na poczatku sonda miala odciety kabe bo wiadomo szlo do emulatora i ekran z kabla sondy ktory idzie do ecu podlaczylem do masy dobrze zrobilem ???

[ Dodano: 07 Lut 2010 22:01 ]
i grzanie sondy pociagnac ze skrzynki bezpiecznikow nowego typu M/02 ??? (M/02 Pompy paliwowe Power Pompa paliwa Wyjście przekaźnikowe, Czerwony / żółty)

[ Dodano: 11 Lut 2010 22:23 ]
a wiec tyak sonda zalozona uniwersalna boscha nowy niebieski czujnik kable ngk kopulka topran (ale menda nie pasuje wiec zostala stara beru jak dobrze pamietam z topran kupilem o juz braklo funduszy ) palec tez nowy :)) jeszcze zaplon i powinno byc idealnie

[ Dodano: 11 Lut 2010 22:30 ]
wyraznie czuc zmniejszona emisje spalin wtedy walilo benzyna, zobaczymy jak ustawie zaplon wtedy wszystko opisze


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 536 gości