[MK3] jakie klocki hamulcowe mam wybrac?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » czw gru 15, 2005 02:05

ten zew. faktycznie jest ok ... wew ciezko zobaczyc .. ale trzymaj sie zasady ... ze jak juz nie jest za grubo to zmieniac ... elementy cierne sa klejone do metalu .. przyjmuje sie ze klej siega do 2-3mm wiec tyle odpada z klocka bo juz tam traci swoje wlasciwosci ... robi sie twardszy i gorzej sie wpasowuje w tarcze a co za tym idzie szybciej !! ja niszczy ... a tarcze masz ladne wiec ich szkoda ....

sumujac ...
zmienil bym juz te klocki .... kupujac kupil bym FEROODO ( ja takie mam ) lub ATE .. nie kupuj tanich klockow po 40-50 zl szybko sie scieraja i piszcza .. szkoda twojej kasy i pracy

kupujac dostaniesz komplet na 2 kola czyli 4 szt. klockow ..

wymienic mozesz sam .. banalna sprawa jak tylko klucze i myslenie nie jest ci obce ... pisze myslenie bo mimo ze to banalne i nic nie da sie zwalic to jednak to hamulce ... odpowaidaja za twoje bezpieczenstwo !!!
przy wymianie uwazaj co sciagasz i gdzie bylo .. zeby wrocilo na miejsce
aha i pamietaj ze na kazde kolo ida 2 klocki .. kazdy inny z zew wiekszy a wew mniejszy .....

no i po wymianie najpierw podpompuj pedalem hamulec ( zanim ruszysz ) zeby ulozyl klocki ( za kilkoma wcisnieciami moze pedal wpasc ) .... i pamietaj zeby nie szalec przez 300-500km bo klocki musza sie dopasowac do tarczy wiec przez jakis czas skutecznosc hamowania bedzie mniejsza !!!


---> Golf III 1.8 <---

greg

Post autor: greg » czw gru 15, 2005 02:10

Artur79 - kumpel zmienił klocki i od razu pojechał w trasę, na światłach musiał stanąć więc w hamulce i przeleciał przez całą krzyżówkę - dobrze że nic z boku nie jechało.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw gru 15, 2005 10:40

Artur79 pisze:aha i pamietaj ze na kazde kolo ida 2 klocki .. kazdy inny z zew wiekszy a wew mniejszy .....
W trójce są różne, ale naprzykład w dwójce już obydwa klocki są równe.


Obrazek

Awatar użytkownika
Artur79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 23:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Artur79 » czw gru 15, 2005 13:49

dokladnie .. trzeba pamietac ze klocki nowe trzeba dotrzec .... a pedal podpompowac przed jazda .....


tak w 3 sa rozne ... a mowimy o 3 .... wiec pisze ze rozne :D


---> Golf III 1.8 <---

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw gru 15, 2005 14:10

tauka pisze:W trójce są różne, ale naprzykład w dwójce już obydwa klocki są równe.
Nie do końca - takie rozwiązanie jest w zaciskach VW II - kazdy klocek jest inny, w układach Lucas - Girling klocki są takie same.

Ja z kolei do zwykłej jazdy polecam Ferodo Premier, a jak ktos ma ciezszą nogę Ferodo DS Performance (czerwone).


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » czw gru 15, 2005 20:21

dzieki bardzo za pomoc, planuje w przeciagu miesiaca-dwoch wymienic klocki.


Mój ex-Parch : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68377 ;-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości