Nie chce odpalic po odłączeniu akumulatora?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt sty 29, 2010 17:40

masz tylko 3 chyba tu przy aku i reszta w kabinie.

[ Dodano: 29 Sty 2010 16:42 ]
Ale dziwię się jak to zrobiłeś że źle podłączyłeś przecież kalema plusowa i minusowa są inne ...
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 17:41 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 29, 2010 17:44

poolak2006 pisze:masz tylko 3 chyba tu przy aku i reszta w kabinie.

[ Dodano: 29 Sty 2010 16:42 ]
Ale dziwię się jak to zrobiłeś że źle podłączyłeś przecież kalema plusowa i minusowa są inne ...
POLAK potrafi :bigok: :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: walter_x » pt sty 29, 2010 17:56

No Polak potrafi ? :blush: aż wstyd !!
No sprawdze te bezpieczniki.
A przy podlaczaniu to tez mi cos ta klema plusowa byla luźna no ale pomyslalem ze inny typ akumulatora no i podłożylem kawalek blaszki i dokrecilem ? pod druga juz jak sie domyslacie nie musialem zadnej blaszki podkladac???
No ale niektórzy ucza sie na błedach no i to tez mnie spotkalo ? :otepienie:
No ale nauczka na przyszlosc.
Ciekawe co z tego wyniknie narazie laduje w domu to rozladowane aku z golfa i jak sie naladuje to podlacze i zobacze jake sa akutki mojej głupoty!
A to wszystko przez to ze nie chcial odpalic niewiadomo czemu no ale to teraz zeszlo na drug plan ?
pozdro i dzieki Wszystkim za odpowiedzi



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 29, 2010 18:03

Skoro ładujesz - to idź i sprawdź te bezpieczniki o jakich pisałem ... najpierw ze skrzynki od aku a później te w kabinie ... przy drzwiach.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: walter_x » pt sty 29, 2010 18:14

Haki pisze:Skoro ładujesz - to idź i sprawdź te bezpieczniki o jakich pisałem ... najpierw ze skrzynki od aku a później te w kabinie ... przy drzwiach.
OK. sprawdze za jakąś godzinke bo teraz nie mogę .
Jak sprawdze to dam znać...

[ Dodano: 29 Sty 2010 18:09 ]
Bezpieczniki sprawdziłem i sa wszystkie dobre, tzn te w kabinie i te przy akumulatorze. Co mnie az zdziwilo przy takim zwarciu ze zaden nie poszedł?
Jak podłącze ako to napisze

[ Dodano: 29 Sty 2010 20:28 ]
Akumulator podłaczylem i wyglada na to ze sie nic nie stalo. Tyle ze nadal nie chce odpalic. Zauważylem ze za skrzynia jest swieze paliwo jakby skas lecialo i to moze byc ta przyczyna ze nie chce odpalic?
Skad by to mogło tam lecieć?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 30, 2010 19:58

Hmm autko na podnośnik - chyba ,że z góry zobaczysz skąd się paliwo sączy. Może coś przymarzło na przewodach i wywala na którymś z łączeń.

Zobacz czy w przewodach przy filtrze jest paliwo - ewentualnie zrób na krótko... ropa w jakiś baniak - wężyk do pompy i niech ciągnie z bańki a nie ze zbiornika.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob sty 30, 2010 20:16

walter_x pisze:Zauważylem ze za skrzynia jest swieze paliwo jakby skas lecialo i to moze byc ta przyczyna ze nie chce odpalic?
To skontroluj przewody paliwowe
Haki pisze:ewentualnie zrób na krótko... ropa w jakiś baniak - wężyk do pompy i niech ciągnie z bańki a nie ze zbiornika.
Przecież to axr -atd PD te modele pompę zasilającą mają w baku :chytry:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 30, 2010 21:08

italiano_83 pisze:
Haki pisze:ewentualnie zrób na krótko... ropa w jakiś baniak - wężyk do pompy i niech ciągnie z bańki a nie ze zbiornika.
Przecież to axr -atd PD te modele pompę zasilającą mają w baku :chytry:
O mamo ... :panna: racja Italiano... mój błąd..


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: walter_x » sob sty 30, 2010 22:20

no udalo mi sie dzisiaj odpalic golfa , pokrecilem troche az za trzecim razem odpalil.
zauważyłem ze za skrzynia jest nakapane ropa bo gdzies chyba wycieklo i sie poprostu chyba zapowietrzyl bo tez dziwnie charczalo z tego gdzie jest filtr paliwa (nie wiem jak to sie dokladnie nazywa) jakby w przewodach z paliwem powietrze szło . Patrzalem skad by tam mogla ropa wyciekac i nie ma nic widac mialem samochod dosc dlugo zostawione na wlaczonym silniku no i nic nie leci - ale skąś musiala ta ropa wycieknąć? dziwna sprawa?
Ciekawe czy jutro odpali jak postoi przez noc?

A jeszcze wrócę do tej sprawy co pisalem ze przez pomylke zle ako podlaczyle :grrr: i pisalem ze nawet zaden bezp sie nie przepalil?
No wiec jak juz odpalilem auto to kontrolka od ako i esp nie zgasla ?Wogole alternator nie ladowal Troche sie wystraszylem bo juz myslalem ze poszlo na alternator no i jeszcze do tego kontrolka esp. A okazalo sie ze poszedl bezpiecznik glowny 150A ktory jest przy akum. bo oprocz tych trzech na gorze to sa jeszcze te miedzy przewodami takie podluzne blaszki i wlasne jedna byla spalona. Wymienilem ja no i kontrolki zgasly .
Alternatol laduje. Tyle ze jeszcze po tej akcji radio mi nie dziala a bezp w kabinie od radia jest caly - pewnie w radiu poszedl, bo tak mysle ze jest tam tez - jutro to sprawdze.
Czyli reasumując więcej szcześcia niż rozumu :crazy:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 31, 2010 00:26

A okazalo sie ze poszedl bezpiecznik glowny 150A ktory jest przy akum. bo oprocz tych trzech na gorze to sa jeszcze te miedzy przewodami takie podluzne blaszki i wlasne jedna byla spalona. Wymienilem ja no i kontrolki zgasly .
Alternatol laduje. Tyle ze jeszcze po tej akcji radio mi nie dziala a bezp w kabinie od radia jest caly - pewnie w radiu poszedl, bo tak mysle ze jest tam tez - jutro to sprawdze.
Pisałem Ci właśnie o tych głównych bezpiecznikach na AKU ... jak wyciągniesz radio to masz w nim z tyłu - bezpiecznik 7.5 lub 10A .. już nie pamiętam dokładnie jaki tam siedzi...

Powodzonka :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

walter_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sty 06, 2010 13:48
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: walter_x » ndz sty 31, 2010 21:03

Haki pisze:
A okazalo sie ze poszedl bezpiecznik glowny 150A ktory jest przy akum. bo oprocz tych trzech na gorze to sa jeszcze te miedzy przewodami takie podluzne blaszki i wlasne jedna byla spalona. Wymienilem ja no i kontrolki zgasly .
Alternatol laduje. Tyle ze jeszcze po tej akcji radio mi nie dziala a bezp w kabinie od radia jest caly - pewnie w radiu poszedl, bo tak mysle ze jest tam tez - jutro to sprawdze.
Pisałem Ci właśnie o tych głównych bezpiecznikach na AKU ... jak wyciągniesz radio to masz w nim z tyłu - bezpiecznik 7.5 lub 10A .. już nie pamiętam dokładnie jaki tam siedzi...

Powodzonka :pub:
No dzięki , myslalem ze tam sa tylko te trzy? :crazy: no ale teraz juz wiem? :grin:
później sprawdze w radiu ten bezp.
pozdro. i dzieki za podpowiedzi



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 293 gości