Za wysoka temperatura na wskazniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wg tego co jest napisane w madrej ksiazce, to zalaczenie wentylatora przy 93-98, a wylaczenie 88-93. Nalezy sprawdzac palcem w zbiorniczku wyrownawczym. Termostat powinien zaczac sie otwierac przy 87, a calkowicie otworzyc przy 102 (to juz raczej trzeba sprawdzic w szklance). Tyle z teorii. Mi wskazowka z reguly znajduje sie w polowie, czasami skacze do 3/4. Dioda miga nawet przy zimnym silniku (jakies zwarcie na plycie deski rozdzielczej ;))
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
___mi rowniez wskaznik pokazuje roznie połowa troszke za a czasami lezy na maksa jest to troszke dziwne poniewaz jadąc w trasie bez korkow nawet do 100km cały czas chodzi wentylator wydaje mi sie ze jadąc powietrze studzi chłodnice i wentylator nie powinien chodzic!? jak to wreszcie jest koledzy ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 17:20
- Lokalizacja: poznan
- Kontakt:
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
malutkie wahania sa dopuszczalne. blad wskazania, zamienniki czujnikow, wydajnosc ukladu itp. -/+ 5 na wskazniku czesto sie zdarzamateuszzyg pisze:optymalnie musi byc na połowie. jak jest nizej to wymiencie termostat, jak za wysoka to czujnik temp. przy chłodnicy. kosz śmiech ok 30 pln
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 319 gości