zmiana z 1Z na AFN lub inny 110KM tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob gru 26, 2009 22:37

ja tam poki co roznicy nie zauwazylem w tych silnikach


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » sob gru 26, 2009 23:28

mi też sie wydaje że to są identyczne bloki, może materiał inny.
a może ktoś dojrzał jakieś różnice w nich?



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 884
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » ndz gru 27, 2009 02:00

jeszcze mam pytanie o skrzynie czy bedzie pasowac


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 27, 2009 02:34

tedeI 66kw, bez problemu :) tylko sprzeglo zostaw jednomasowe sobie :) bedzie trwalsze


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » ndz gru 27, 2009 11:25

tedeI 66kw pisze:a zaworek N75 tez do wymiany? czy to nie ma zadnego znaczenia
do podciśnienia można wykorzystać zaworek sterujący EGR-em (tam już jest podciśnienie w 1z), trzeba tylko przełożyć wężyk z EGR-a do gruchy turbiny i zamienić wtyczki na zaworkach tzn. wypiąć oryginalną wtyczkę z dotychczasowego zaworka EGR, a podpiąć do niego tą, która w 1z idzie do zaworka sterującego turbiną, w tej sytuacji może być potrzebna korekta softu, no i trzeba zaślepić EGR, chyba, że Ci na nim zależy, mam tak zrobione u siebie i wszystko działa oprócz EGR-a oczywiście


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » ndz gru 27, 2009 12:52

Adamm pisze:jesli wezmiesz wszystko spod maski od AFNa to juz nic nie trzeba bedzie :D
Adamm, jak wepnie ECU z AFN pod instalacje 1Z to wszystkie piny ECU są tak samo ??

Jak np. ktoś ma komputer pokładowy i pokazuje spalanie?? Sygnał spalania jest na tym samym pinie co AFN i 1Z ??

I jeszcze jedno, jak wepnie ECU z AFN, podmieni wtyczki i wężyk z EGR do gruchy turbiny to beż żadnej korekty obsłuży tą turbine??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości