zerwany pasek wieloklinowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zibi.sdz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob paź 18, 2008 14:56
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: zibi.sdz » pt mar 19, 2010 23:49

Paweł Marek pisze:pasek weloklinowy nie może zablokować silnika. Raczej nagle zablokowany silnik z niemam pojęcia jakich przyczyn ale poważnych zrzucił pasek
Problem wygląda tak. Jak odpaliłem auto to od razu świeciła sie kontrolka od ładowania i nie było wspomagania, wyszedłem z auta żeby zobaczyć czy to pasek podniosłem maske i faktycznie spadł (był luźny i było go normalnie widać na kole od wspomagania) jak poszedłem zgasić auto to niestety nie zdążyłem bo zgasło samo a pasek z koła od wspomagania wciągło dalej że go widać nie było na kole. przy próbie odpalenia auta koło na wale robi niecałe pół obrotu.



Awatar użytkownika
romulus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn mar 21, 2005 14:45
Lokalizacja: wronki
Kontakt:

Post autor: romulus » sob mar 20, 2010 03:37

zibi.sdz pisze:
Paweł Marek pisze:pasek weloklinowy nie może zablokować silnika. Raczej nagle zablokowany silnik z niemam pojęcia jakich przyczyn ale poważnych zrzucił pasek
Problem wygląda tak. Jak odpaliłem auto to od razu świeciła sie kontrolka od ładowania i nie było wspomagania, wyszedłem z auta żeby zobaczyć czy to pasek podniosłem maske i faktycznie spadł (był luźny i było go normalnie widać na kole od wspomagania) jak poszedłem zgasić auto to niestety nie zdążyłem bo zgasło samo a pasek z koła od wspomagania wciągło dalej że go widać nie było na kole. przy próbie odpalenia auta koło na wale robi niecałe pół obrotu.
dobra ja juz to przeszedlem a wiec po kolei jak odpaliles auto zaswiecla sie kontrolka od ladowania czyli znaczek czerwony akumulator, nie bylo wspomagania czyli faktycznie musial spasc pasek , nie wiem czy aku do zera czasami sie nie rozladowal i to nie jest przyczyna. a nie zapalil sie taki znaczek jak od recznego gdy zaciagasz tylko ze na srodku predkosciomierza?



zibi.sdz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob paź 18, 2008 14:56
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: zibi.sdz » sob mar 20, 2010 07:52

romulus pisze:
zibi.sdz pisze:
Paweł Marek pisze:pasek weloklinowy nie może zablokować silnika. Raczej nagle zablokowany silnik z niemam pojęcia jakich przyczyn ale poważnych zrzucił pasek
Problem wygląda tak. Jak odpaliłem auto to od razu świeciła sie kontrolka od ładowania i nie było wspomagania, wyszedłem z auta żeby zobaczyć czy to pasek podniosłem maske i faktycznie spadł (był luźny i było go normalnie widać na kole od wspomagania) jak poszedłem zgasić auto to niestety nie zdążyłem bo zgasło samo a pasek z koła od wspomagania wciągło dalej że go widać nie było na kole. przy próbie odpalenia auta koło na wale robi niecałe pół obrotu.
dobra ja juz to przeszedlem a wiec po kolei jak odpaliles auto zaswiecla sie kontrolka od ladowania czyli znaczek czerwony akumulator, nie bylo wspomagania czyli faktycznie musial spasc pasek , nie wiem czy aku do zera czasami sie nie rozladowal i to nie jest przyczyna. a nie zapalil sie taki znaczek jak od recznego gdy zaciagasz tylko ze na srodku predkosciomierza?
Akumulator jest dobr(światła są bystre) żadna dodatkowa kontrolka sie nie świeci. Przy próbie odpalenia gruby prewód co idzie do akumulatora do plusa jest zajebiście gorący. Wrzuciłem trzeci bieg i próbowałem popchnąć żeby sprawdzić czy sie wał obraca i nic :((

[ Dodano: 20 Mar 2010 09:21 ]
urwała sie śruba rolki prowadzącej paska wieloklinowego i rolke wcięło. Pytanie teraz dlaczego zablokowało silnik



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » sob mar 20, 2010 20:35

Pytanie teraz dlaczego zablokowało silnik
bo pasek wciaglo pod kolo pasowe walu korb. prawdopodobnie jest tak ze wcielo go w rozrzad, jest to smutne ale prawdziwe



zibi.sdz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob paź 18, 2008 14:56
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: zibi.sdz » ndz mar 21, 2010 10:19

Mieniu_69 pisze:
Pytanie teraz dlaczego zablokowało silnik
bo pasek wciaglo pod kolo pasowe walu korb. prawdopodobnie jest tak ze wcielo go w rozrzad, jest to smutne ale prawdziwe
Przestawił sie w *#cenzura#* na rozrządzie ale już zapala. teraz pytanie co z zaworami :(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 21, 2010 11:12

jeśli silnik pracuje normalnie to nic z zaworami, co wskazuje na wielkie szczęście w nieszczęściu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt mar 23, 2010 00:55

zibi.sdz pisze:Przestawił sie w ******* na rozrządzie ale już zapala. teraz pytanie co z zaworami
no jak dziala silnik to nic sie nie stalo, zreszta kolega Paweł Marek, napisal ze szczescie, z reszta nie rozumien co napisales "przestawil sie na rozrzadzie ale juz zapala???"



zibi.sdz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob paź 18, 2008 14:56
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: zibi.sdz » wt mar 23, 2010 11:13

Zapala bo mechanik już ustawił rozrząd. Ale niestety z tego co wiem jeden zawór dostał napewno :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 347 gości