Post
autor: munior » pn gru 21, 2009 21:25
rubix pisze:I jeszcze jeden szczegół jak autko się zagrzeje to jak zapalam bez ssania to trochę długo kręci tak z 6s a z ssaniem odrazu czy tak powinno być?
typowy objaw zbyt póżnego kąta wtrysku .
rubix pisze:dojeżdzam do skrzyżowania i stoje np. na światłach to obroty są tak na 980 obr/min i jest chwile ok i nagle taki pffffff obroty lekko spadną z tylu trochę się zadymi i znowu chwilę ok i tak w kółko
a co do tego to wolał bym się mylić ale zalatuje mi to początkiem końca klina na dolnym kole rozrządu
Ostatnio zmieniony pn gru 21, 2009 21:26 przez
munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018