po ostygnięciu może sie jeszcze obrócić ale marne szanse zeby dało sie jeszcze urotowac
a silnik moze stanac bez zadnych stuków i tego typu rzeczy jak złapie na głównej panewce
Ciśnienie Oleju ? Zatrzymanie Silnika !
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Jak to jak? Olałeś świecenie najważniejszej kontrolki w aucie i pytasz jeszcze jak to się mogło stać???SnapyZwnb pisze:jak się to mogło stać ?
Wrzuć bieg i spróbuj drugim autem go powoli pociągnąć-może silnik puści jak się mocno nie zespawał.Mozesz swiece wykręcić na ten czas.
Tylko poobserwuj czy ci się na sprzegle nie slizga -czyli kola się krecą a silnik nie obraca-bo tak też może być-jak sie nie obróci to masz silnik do remontu albo wymiany.
Witam panowie po raz kolejny chce uzyskać odpowiedz na taki problem lecz wcześniej napisze co się stało z tamtym silnikiem .
Silnik i założenie go wyniosło mnie 1400 zł chodzi naprawdę super jak na razie będziemy widzieć później co będzie .)
Wiec niestety musiałem przeszczepić mu serce
Mechanik nie zaglądał do starego silnika wiec jaka przyczyna że się zatarł nie wiadoma .
Walem udało się przekręcić lecz dopiero wtedy kiedy użyło się 2 metrowej rury
A teraz przechodzimy do problemu o którym wspomniałem wyżej Mianowice wspomniałem ze obrotomierz stanoł na 1900 obr( w starym zatartym silniku )
i po odpalaniu na innym silniku chodzi poprawnie tylko że startuje od 1900 obr. a nie od 0 obr. na biegu jałowym wskazuje 2900 obr mnie więcej czyli jak powinno być 800 -900 obr.
CO jest nie tak zresetowanie żagarów nie pomaga .... mechanik mówi ze jakiś błąd jest i trzeba podpiąć się do auta .
Czy może rozkręcić obrotomierz z deski rozdzielczej i go ręcznie przestawić na punkt 0 obr. czy to będzie błąd ???
Silnik i założenie go wyniosło mnie 1400 zł chodzi naprawdę super jak na razie będziemy widzieć później co będzie .)
Wiec niestety musiałem przeszczepić mu serce
Mechanik nie zaglądał do starego silnika wiec jaka przyczyna że się zatarł nie wiadoma .
Walem udało się przekręcić lecz dopiero wtedy kiedy użyło się 2 metrowej rury
A teraz przechodzimy do problemu o którym wspomniałem wyżej Mianowice wspomniałem ze obrotomierz stanoł na 1900 obr( w starym zatartym silniku )
i po odpalaniu na innym silniku chodzi poprawnie tylko że startuje od 1900 obr. a nie od 0 obr. na biegu jałowym wskazuje 2900 obr mnie więcej czyli jak powinno być 800 -900 obr.
CO jest nie tak zresetowanie żagarów nie pomaga .... mechanik mówi ze jakiś błąd jest i trzeba podpiąć się do auta .
Czy może rozkręcić obrotomierz z deski rozdzielczej i go ręcznie przestawić na punkt 0 obr. czy to będzie błąd ???
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości