Golf z silnikiem 1V jakie turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Numery seryjne po których to poznam ew jakieś znaki charakterystyczne?
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ja tam lubię k14 mały efekt turbodziury - możesz ją podkręcić w SB było takie samo turbo tylko że chłodzone wodą pompa os JR i icek i już fajnie auto lata
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do remontu-martwi mnie to że nie chciał zapalić po tym jak stał bez zagrzanych świec, tylko kopcił na biało ale to równie dobrze może być wina układu wtryskowego
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
- Michał_1977
- _
- Posty: 14263
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
jeśli planujesz mocniejsze mody to radzę sobie odpuścić turbiny typu T2 i K14 bo one będą przesilone i poprostu zwyczajnie po dłuższym czasie padną.finch pisze:o płaszczu wodnym myślę nie dlatego że turbo nie da rady tylko dlatego że nie wiem ile pociągnie z takim ciśnieniem. Remont na razie jest zaplanowany ponieważ:
radziłbym poszukać T3 lub ostatecznie K24.
możesz z czystym sumieniem zakładać.finch pisze:ARWAM też się zastanawiałem nad tymi wtryskami powiedz mi tylko jak one będą się zachowywać z póki co seryjną pompą?
co najwyżej może być tak że silnik delikatnie będzie podkapcał na nie biesko na wolnych obrotach na zimnym silniku ale raczej będzie normalnie pracować tak jak na pisałem może być taka możliwość ale mało prawdopodobne że tak będzie
zakładamy tłoko-rozdzielacze od innych pomp.finch pisze:Co do samej pompy i tłoko rozdzielacza, czy jest możliwe dostać taką pompę(10 mm) od razu czy po prostu kompletujecie to od jakiejś innej pompy bo tego właśnie nie rozumiem.
jak chcesz 10mm to szukaj od 1.9TDI najpeliej AFN lub ostatecznie może być 1Z.
podlewasz sporo paliwkiem i odpowiednie strojenie kąta wtrysku również dynaimcznego.finch pisze:ARWAM jak to możliwe żeby T3 wstawało od takiej prędkości obrotowej ??
wadą dużej dawki przy braku ciśnienia doładowania jest obfite kopcenie ale jak nauczysz się delikatnie traktować pedał gazu to w normalnej eksploatacji nie uświadczy za Tobą dymku.
przy 1.6TD problemu poduszek raczej nie będziesz miał ale przy 1.9TD to już radzę sięzastanowić bo ja kilka razy w roku zmieniałem poduszki.To że poduchy mogą nie dać rady to przypuszczam, a jak sobie poradziliście ze sprzęgłem, nowe-seria czy coś kombinowane było??
a co do sprzęgła to ja też miałem sporo przejść i kilkanaście razy już je zmieniałem ale najmocniejsze sprzęgło okazało się w w kombinacji: docisk-Sachs, tarcza- czeska nie firmowa.;
jak sie na nią popatrzy to ma się wrażenie że nie dojedziesz na niej do pobliskiego miasteczka i to spokojnie jadąc ale to co ona wytrzymała tego żadne inne sprżegło nie wytrzymało i to nawet połowy z tego
- Michał_1977
- _
- Posty: 14263
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14263
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
ja też tak kiedyś miałem ale to było dawno temu i nieprawdaNightRider pisze:Gdy to wszystko czytam... To połowy nie rozumiem i nic sobie chyba w tym silniku nigdy sam nie zrobię

[ Dodano: 03 Gru 2009 18:10 ]
jeśli na zimnym silniku to jest to normalne jeśli na ciepłym to za późny kąt wtrysku lub uszkodzone wtryskiwaczefinch pisze:o do remontu-martwi mnie to że nie chciał zapalić po tym jak stał bez zagrzanych świec,
to żeś mnie zmartwił,Michaś_1977 pisze: He,he...wszystko można kupić w sklepie,ale pomyśl sobie ile musi kosztować,skoro ja za używany dałem 200


ARWAM Mi najbardziej chodzi o to żeby turbo nie wstawało ~3000 r.p.m i w górę, chce mieć minimum 2500 r.p.m albo jeszcze lepiej 2000 tylko nie wiem czy to nie zaszkodzi turbinie ??
A co do wtrysków to mnie przekonaliście z kol. Michaś_1977 powiedzcie tylko jakie końcówki najbardziej polecacie?
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 28 gości