1.8 RP - Prychanie z rury wydechowej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn mar 20, 2006 23:16
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
- monias
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn sty 15, 2007 18:42
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
cały silnik masz seryjny czy coś przerabiałes?? mi powyższa guma padała BARDZO szybko po nieprwidłowym założeniu filtra stożkowego i objawy były podobne. Na tej gumie nie widać że jest uszkodzona a jednak po wymianie często pomaga
po wymianach byłeś na ustawianiu zapłonu? jak nie to zrób to czym prędzej.
a może w przepływie paliwa masz problem? jeżeli którykolwiek filtr sie przepuszcza "zupy" jak powinien też silnik będzie chodził nieprawidłowo i błednie będziesz szukał przyczyn w elektryce.
pozdrawiam
po wymianach byłeś na ustawianiu zapłonu? jak nie to zrób to czym prędzej.
a może w przepływie paliwa masz problem? jeżeli którykolwiek filtr sie przepuszcza "zupy" jak powinien też silnik będzie chodził nieprawidłowo i błednie będziesz szukał przyczyn w elektryce.
pozdrawiam
www.bartex.com.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn mar 20, 2006 23:16
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
silnik seryjny bez ulepszeń, bo nie ma potrzebymonias pisze:cały silnik masz seryjny czy coś przerabiałes?? mi powyższa guma padała BARDZO szybko po nieprwidłowym założeniu filtra stożkowego i objawy były podobne. Na tej gumie nie widać że jest uszkodzona a jednak po wymianie często pomaga
po wymianach byłeś na ustawianiu zapłonu? jak nie to zrób to czym prędzej.
a może w przepływie paliwa masz problem? jeżeli którykolwiek filtr sie przepuszcza "zupy" jak powinien też silnik będzie chodził nieprawidłowo i błednie będziesz szukał przyczyn w elektryce.
dzięki za podpowiedzi, również uwzględnię przy przeglądaniu
[ Dodano: 20 Sty 2010 13:10 ]
Witam ponownie po przerwie,
Otóż:
- wężyki przejrzałem - po odłączeniu każdego zatykałem wlot od danego urządzenia aby wyeliminować uszkodzenia wężyka - nie pomagało;
- po resecie kompa - praktycznie tak samo;
Ale!
Ostatnio pojawił się problem z zadymą w okolicach kolektora dolotowego, wtrysku (i te okolice).
Okazało się, że płyn chłodniczy (to pewne - po zapachu) ucieka gdzieś z okolic kolektora dolotowego (mam wersję z płaszczem wodnym - obieg płynu wewnątrz) i spływa na wydechowy - tym samym parując i robi zadymę jak w parowozie.
Są dwie opcje:
- uszczelka dała d... (część ciała tam gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę )
- kolektor dolotowy dał to co powyżej
Moje pytania:
Czy zdarza się takie coś? Jak przedmuchana uszczelka w dolotowym?
Wiem że tam są dwa elementy: uszczelka + coś a'la nakrętka (załączam zdjęcie).
Czy taki objaw jak wyciek płynu nie oznacza że uszczelka sama w sobie też nie jest już najlepszego sortu i przepuszcza lewe powietrze powodując właśnie problemy z obrotami i prychaniem?
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 14:11 przez chester_83, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 447 gości